همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

وحیده وارد میشود!

 

  

سسسسسسسسسسلام! 

بالاخره انتظار به پایان رسیــــــــــــــــد! 

وحــــــــــــــــــــیده با یه دنیا عشــق وارد میشود! 

 

وحیده نوشت:عشقی که من ازش حرف میزنم زیباست،لطفا زیبا برداشت کنید! 

 

نظرات 30 + ارسال نظر
مرغ عشق معین شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 08:17 http://yardeli.blogfa.com/

یوووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووو
جیگردونی خودم
علوس ملوسم
به به خونه نو مبارک
یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
علوس جون منم اولین بار که وب زدم این قالب رو انتخاب کردم
خوشم میاد که سلیقه مون عین همه
یعنی دقیقا این اولین قالب وبلگ منم بود
اسمان زندگی وبلاگیت پر از ستاره های شادی
ایشالا همیشه وهمیشه فقط از خنده هات توش بنویسی
بخند تا دنیا به روت بخنده
جیگر دونی اینم کادو منزل مبارکی
می بخشی ناقابله
http://up98.org/upload/server1/01/z/ojknx5y1a523eph3klfh.gif

یووووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووووو!
ببیــن کی اومده!
ببیــــــــــــــــن کی اول شده؟
مرغ عشق جونی!
عزیــــــــــــــــزمی!
خودت گلی عزیزم!
گل لازم نبود خانومی!
مرســـــــــــــــــــی!
صاحبش کلـــــــــــــــــــــــی واسه ما قابل داره!
آخی! چه جالب!
پس دارم پا ، جای پای بزرگان میذارم!
ایشالا با این وبلاگ بتونم "قشنگی" بسازم عزیزم
ممنون که سر زدی و خونمو چراغونی کردی خانوم خانوما

روانشناس شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 13:04 http://www.shadkami.blogsky.com

ر



سیلووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم!!!
وحــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیدی
چــــــــــــــــــــــــه مـــــــــــــــــــــــــــذوق میفرمیو
اووووووووووووووووووووول
اوووووووووووووووووووووووووووووووووووول
وقتی کامنتت رو دیدم این شکلی شدم
یهو بلند گفتم :واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییی
مامانم جمله همیشگی ش رو تکرار کرد
انقده خووووووووووووووووووووووووشحالم که نگو
زندگی بهتر از این نمیشه زندگییییییییییییییییییییی
یوووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
چه خووووووووووووشی بگذره دیگه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای وااااااااااااااااااااای
دلم نمیاد برم
ولی برم نظرت و تأیید کنم بدوام بیاااااااااااااااااااام
برم بگم:
یه خبر داغ دارم ، یه خبر داغ دارم...
برم اطلاع رسانی کنم در حد جهانی











یووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو!
سسسسسسسسسسسسلام نازدونهء من!
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم!
اومدی خونه مو معطر کردی با عطر وجودت ناناســـــــــــــــــــــی!
اول نشدی نانا!
کاپ قهرمانی رو مرغ عشقی از آن خود کرد! رقابت شدیده!
نقره هم خوبه!
چون شما خودت طلایی!
چیزی از ارزش وجودیت کم نمیکنه شیطون بلا!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایی!
پرویــــــــــــــــــــــــــــن!جملهء معروف!!!
منم خوشحالم ناناسی!
آآآآآآآآآآآآآآآآآخ زندگـــــــــــــــــــــــــــــــی!
هووووووووووووووووووووووووووووووم!
خدا بخواد ، خوش هم میگذره!
اوخی! خب بمون نرو!
اطلاع رسانیتُ قربوووووووووووووون!

روانشناس شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 13:32 http://www.shadkami.blogsky.com


دوباره اومدی
کسب مقام دوم هم توسط پروین (روانشناس! یه وخ فکر نکنی تبلیغاته ها!!) کسب میشود
اطلاع رسانی کردم
یوووووووووووهووووووووووووووووووووووووووو

خوشششششش اومدی!
خونه خودتو!
یه دونه بذاری رو 2 درست میشه!!
دستت طلا خبر رسان!

بچه شیر شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 23:07





ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول



یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو!!

ببین کی اینجاست!
داداشــــــــــــــــــــــی!
ایــــــــــــــــــــــول ایــــــــــــــــــــــــــل
وحیــــــــــــــــــده رو ایـــــــــــــــــــــول
ایــــــــــــــــــــــول ایـــــــــــــــــــــــــول
دادش بهـــــــــی رو ایــــــــــــــــــــــول

بچه شیر شنبه 1 بهمن 1390 ساعت 23:09


عجب وبلاگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بشه
آجی مبایکه

ایشالا رفته رفته بهتر و بهتر بشه!
مرســـــــــــــــــــــی!
پس کادوت کو؟؟؟
(شوخی کردم داداشی)

بچه شیر یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 08:55


سیلووووووووووووووووووووووووم
ازین به بعد من همیشه اینجام
وای آجییییییییییییییییی خیلی خوشحالم وبلاگ زدی

چشم برات کادو خوشدیلم میارم فقط صی چون چون داداشی کامپولوتر نداره با بدبختی اومده
دوسسسسسسسسسسستت دارم آجی جوون
برات نظرات طولانی موخوام بزام
روبرو آماده باش


سسسسسسسسسسسسسسسسسلام داداشی

مرســـــــــــــــــــــــــی! منم خوشحالم
بابا شوخی کردم!
تو خودت کادویی!
با بدبختی؟!؟!؟خدانکنه!
ایشالا درست میشه همینجا میمونی پیش خودم!
طولانی؟
ولی من تلگرافی جواب میدم!
شوخی میکنم! آمااااااااااااااده ام!
تازه کی گفته من روبروی تو ام؟؟؟
خواهر برادرای خوب همیشه کنار همن!
چه خصوصی ناناســـــــــــــی! چه خاطره ای...میـــسی!
منم میدوسسسسسسسسسستمت داداشی گل گلم!

سهیل یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 14:16 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . خونه ی نو مبارک . امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید .

سلام بر شما دوست جدید و عزیز!
خیلـــــــــــی ممنون
منم آرزوی بهترین ها رو براتون دارم
پیروز باشید...

مریم یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 20:13 http://www.sooskesiah.blogsky.com

سلام مرسی که بهم سر زدی خانومی من لینکت میکنم که همیشه بهت سر بزنم تو هم همین کارو بکن که یادت نره بهم سر بزنی باشه؟!
منتظرتم....

سلام مریم جان
خواهش میکنم.
شما هم لینک شدی عزیزم
چشم...

ستاره پرداز یکشنبه 2 بهمن 1390 ساعت 23:58 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام وحیده خانم خواهر گلم
حونه نو مبارک
بلاخره شما هم اومدید.خیلی وقت بود که می خواستم ادرسی از شما داشته باشم .ولی خانم دکتر گفتند که هنوز آدرس نداره....
راستی تو لینک هات اول باید باشم وگرنه از کلاسم اخراجت میکنم...
با اجازه شما لینکت کردم...
من بعد ما هم تنها نذارید.
باز هم ممنون از اینکه سر زدی
موفق باشی خواهر گلم

سلام آقای ستاره پرداز ، برادر عزیز!
خیلـــــــــــــی ممنون
آره دیگه ، بالاخره منم آدرس دار شدم!
دیگه همه از دست طومارهای من راحت میشن!
دیر اومدین! ردیف اول به کس دیگه رسید!
اختیار دارین
شما هم لینک شدید
خواهش میکنم!
شاد و پیروز باشید...

bache shir دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 00:08 http://anahno.blogsky.com


che hali mide miyam behet sar mizanam aji
farda sisteme khodamo miyaram nazar toolani vasat mizaram

یوووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو!
داداش گلم!
چیطوری؟
هر وقت سیستمت درست شد بیا ، که اذیت نشی داداشی!
اینجوری من شرمنده میشم
خیلــــــــــــــــی میدوسسسسستمت داداشی

سهیل دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 00:22 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . با افتخار لینکتون کردم . شاد و موفق باشید

سلام.
خیلی ممنون، شما هم لینک شدین
پیروز باشید...

روانشناس دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 00:27 http://www.shadkami.blogsky.com

سیلووووووووووووووووم جیگوییی بالا
چیطوری بلا؟؟
امروز از صبح تا غروب بیرون بودم
میخواستم نظرا رو تأیید کنم دیدم خسته م
فردا پر انرژی میام تأیید میکنم
الانم انرژیم سرجاشه ولی ذهنم خسته س
دوووووووووووووووووووووووووووووووست میدارم
یه عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم بوووووووووووسی
تا زودی

سسسسسسسسسسسسسسسلام!
خوووووووووووووبم!
تو شطوری نانا؟
خدا قوت
ایشالا همیشه پر انرژی باشی جیگر طلا
منم میدوسسسسسسسسسستمت شیطون بلا!
یه عالم بووووس و بغل مححححححححکمممممم!
تا زودِ زودِ زود...

بچه شیر دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 15:14 http://anahno.blogsky.com


آجی میام وبلاگت انگار تو بهشتم
عجب قالبیه
داداشی قفونت بره کامپولوترم درست شده
آجی هوا اینجا خیلی سرده
دیگه نمیشه بیرون رفت آدم قندیل میبنده
آجی خاله رو یکم تنبیه کن تنبله
نظرات رو تایید نمیکنه هفته ای یه بار به وبلاگش سر میزنه شاید یکی دو نظر تایید کنه
خالههههههههههههههههههههه خیلی تنبلی
آجی اینجا مینویم بهتره خاله دیر نظرمو تایید موچونه.
میگم دیشب خواب دیدم خواب خاله رو
خاله بهم گفتی مووخوام قالب وبلاگمو عوض کنم
من میگفتم خوشگله که چرا آخه؟بقیش یادم نی
به نظرم تعبیرش اینه:خاله نظرات رو باید زوودی تایید کنی وگرنه من میمونم و تو و یه دسته سفید ضامن دار اینقدی
خاله الان این شکلی شدی
نترس نترس من همانم که خواهرش بود وحیده کاپور
مای نیم ایز بهزاد کاپوت
بچه شیر که ترس نداره ولی وقتی ترس ناک میشه که نظرش تایید نشه
بسه دیگه زیاد تهدیدت نمیکنم شوخو بود آجی رو ببین منم ببین آجی چقدر مهربونه منم مث اونم
----------------------------
آجی یادته یه برنامه کودکی بود خواهر برادر بودن دستشونو میدادن هم یهو قدرتشون زیاد یشد همه کار میتونستن بکنن
اووهووم من و تو بودیم ولی حیف اسمشون یادم نی دختره خوشگل بود ولی مدل مو پسره رو دوست نداشتم
---------------------------
زنگ تفریح:
مرگ بر مرگ بر
وبلاگتو سیاسی کردم رفت
---------------------------
دوسسسسسسسسسسستت دارم آجی جون


یوووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو!
خدا نکنه داداشی!
خدارو شکر...چه خوووووووووووووووب که درست شد!
دیگه همش پیشمی!
عزیــــــــــــــــزمی داداشی!
خب قالب باید همراهِ مطالب وبلاگ باشه دیگه!
عشقی که من ازش حرف میزنم ، عشقیه که تو بهشت از خدا یاد گرفتیم! حالا معلوم میشه که چرا فکر میکنی تو بهشتی!
فکر میکنیم بلد نیستیمش در صورتی که همیشه تو ناخودآگاهمونه! فقط کافیه قشنگتر و عمیقتر به خودمون نگاه کنیم!
اوووووووووووخی!اینجا هم هوا خیلی سرده!
منم هِی میخوام برم بیرون ولی به خاطر سرما و قندیل بستن نمیرم!!
چشم!
پرویــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!!!
چرا نظراتو تأیید نمیکنی؟!
ببخش داداشی!دیگه اخمم بیشتر از این دووم نیاورد!!
از دست تنبلی های پروین چه بگویم گله ای نیست/گر هم گله ای هست ، دگر حوصله ای نیست!!!
ایول!خواب پروینُ دیدی؟!
شاید میخواد قالب فکریشُ عوض کنه!!
إی وای!!
چرا دسته سفید؟؟؟ دسته زنجان که بهتره!!
کاپوت؟! شایدم کمپوت!!
-------------------------------------------------------------
بــــــــــــــــــــــله! مگه میشه کاتون مورد علاقه م یادم بره؟
اسمش "دو قلوهای افسانه ای" بود!!
پسره اسمش "جولز" بود ، دختره "جولی"!
مامانم همیشه به من و داداشم(اون یکی داداشم) میگه جولز و جولی!!آخه من بورم ولی داداشم مشکی
همیشه با داداشم دست همو میگرفتیم مثل اون دو تا!!
چقدر باحال! من و تو هم دوقلوی افسانه ای هستیم داداشی!
آخه تو هم تیره ای!!
-------------------------------------------------------------
چرا مرگ؟!؟!؟!؟
تو وبلاگ من همیشه حرف از عشق و زندگیه!
ضرب المثله رو نشنیدی گربه سیاه؟؟؟ شوخی میکنم داداشی جونم!
منم دوسسسسسسسسسسسست دارم داداش گلم

بچه شیر دوشنبه 3 بهمن 1390 ساعت 15:31 http://anahno.blogsky.com


کادو یادم رفته بود ببخشید.
http://s2.picofile.com/file/7261218816/Gift_aji_vahide.jpg

ووووووووووووووووووووووووویـــــــــــــــــــــی!
خیلـــــــــــــــــــی قشنگه. مرســـــــــــــــــــسی عزیزم!
گفنتم که شوخی کردم!
حسابـــــــــــــــــی لطفیدی داداش گل گلم

روانشناس سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 17:56 http://www.shadkami.blogsky.com

یووووووووووهوووووووووووووووووووووووووو
سیلوووووووووووووووووووم جیگویی بلا
چیطوری؟؟
ایمیل ارسال شد
نظرا هم تأیید شد
من همچنان اعلام میدارم که من بی گناهم
فکر کنم آقا معلم هم با شما هم نظر باشه
نه که غیبت زیاد دارم
برم یه مدرسه بزنم الان اخراجم میکنه

یووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو تبدیل میشود به:
هِی یووووووووووووووووو!!! دستا بالا!!!!
کجا بودی؟!؟
من آخر از دست تو ...بوووووووووووووووووق!
اعصابم خط خطی بود ، ترجیح دادم سانسور شه!!!
--------------------------------------------------
داداشی بیا که حسابــــــــــــــــــــــی دعواش کردم!!
--------------------------------------------------
(شوخی بودا!! هیشکی جدی نگیره!!)
ووووووووووووووووووووویی! آهنگه بالاخره باز شد!
آره،کار خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس!
بدو برو حاضریتو بزن

روانشناس سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 20:49 http://www.shadkami.blogsky.com


عجب تبدیل باحالی
خیلی باحال بود
رفتم حاضری زدم اومدم
میگم این داداش بهزادت هم مث خاله ش شده
دیر به دیر آپ میکنه
یوهوووووووووووو میخوام یه آهنگ دانلود کنم اما
نمیشه

نه اینکه همه روزی یه بار آپ میکنیم!!
اوخی! چه آهنگی؟
بگو شاید من بتونم دانلودش کنم!
این روزا دست به دانلودم خوب شده!!
فرت و فرت دانلود میکنم!!

روانشناس سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 21:03 http://www.shadkami.blogsky.com

d,,,,,,,,,,i,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
یووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
دانلود شدیوووووووووو
با تو این روزا چقدر آرومم
تو هم این حال و کنارم داری

u,,,,,,,,,,b,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

خدارو شکر
چیقده این شعرش آشنا میزنه!!
یکم بیشتر راهنمایی بفرمیو!!
اسم خواننده ش داوود نیست؟!؟!

هیچ مهم نیست سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 21:17 http://mohemnisthich.blogfa.com

سلام علیک ای وفا پیشه یار
کجایی و چون داری احوال کار
.
.
سلام دخترم...
(لبخند)

پرم از سایه ، پر از رنگ امید
پرم از طرح ، پر از بوی امید
.
.
سلام بر شما...
خوش اومدین

بچه شیر سه‌شنبه 4 بهمن 1390 ساعت 23:49 http://anahno.blogsky.com

سلام جولی جون
باسه آپ میکنم
آجیییییییییییییییییییییییییییی جونممممممممم

سسسلام داداشی جولز!
آفرین بآپ!!
داداشـــــــــــــــی جوووون جووووووووووونـــــــــــــــــــــی!

روانشناس چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 20:34 http://www.shadkami.blogsky.com

یووووووووووووهوووووووووووووووووووییییییییی
جیگوییی بلاااااااااااااااااا
جیطوری ؟؟؟
آهنگه برات آشنا بود
خودم برات خونده بودما
داشتیم میرفتیم سمت بوفه دانشگاه برات شعرشو خوندم
توی ایمیلت هست
برو بگووووووووووووش
خیلی دددددددددددوسش دارم خیلی قشنگه
الان دیگه اینجا وبلاگ زدی باید قول بدی هفته ای یه بار و برام طومار بنویسی هاااااااااااااااااااااااااااااا
دووووووووووووووووووووووووست دارممممممممم
یه ماااااااااااااااااااااااااچ محکم

یوووووووووووووهووووووووووووووو
ناناسی طلااااااا
خوبم.تو شطوری؟
واسم خونده بودی؟!؟!؟
بذار فکر کنم! یادم نمیاد!
یکم بیشتر توضیح بفرمیو!!! روز - ماه - سال - ساعت!!
میلمو چک کردم! چیزی پیدا نکردم!!
نه دیگه!! شرمنده هاااااا!
تازه بقیه از دستم راحت شدن!دیگه لنگه دمپایی نمیخوام!
میدوسسسسسسسسستمت ناناسم!
مرســــــــــــــــــــــی!
بدو بیا بغلمممممممممم!

روانشناس چهارشنبه 5 بهمن 1390 ساعت 22:54 http://www.shadkami.blogsky.com

نه دیگه!! کارا سخت سخت نخواه
آخه من چجوری یادم بیاد روز و ماه و ساعتشو
فقط این اتفاق مال همین ترم بود
خب مث که یه اتفاق خیلی بزرگی افتاده
الان که گفتی به ایمیلت نیومده دوزاری افتاد
خوبه طرف سالی به دوازماه ایمیلش و چک نمیکنه!!!!
ههه ههههه! وگرنه خیلی ضایع بازی میشد
هه هههههههههههههههههههههه
حالا به ایمیلت میفرستم بگوشیش یادت میاد حتما
راستی چی خواب دیده بودی؟
خیر باشه

مگه نمیدونستی؟!
خواسته های من یه چیز تو مایه های هفت خوان رستمه!
ولی بازم یادم نیومد!!
ناقلا سوتی دادی هااا؟!
خب بفرست دیگه!!
ما منتظریـــــــــــــم!
یه کوچولو بود!! بعد برات میتعریفم!
ایشالا خیره عزیزم

بچه شیر پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 13:02 http://anahno.blogsky.com

آرزوی ویکتو رهوگو بود ولی مال منم هست برا آجی جونم

اول از همه برایت آرزومندم که عاشق شوی،

و اگر هستی، کسی هم به تو عشق بورزد،

و اگر اینگونه نیست، تنهائیت کوتاه باشد،

و پس از تنهائیت، نفرت از کسی نیابی.

آرزومندم که اینگونه پیش نیاید، اما اگر پیش آمد،

بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی.



برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،

از جمله دوستان بد و ناپایدار،

برخی نادوست، و برخی دوستدار

که دست کم یکی در میانشان

بی تردید مورد اعتمادت باشد.

و چون زندگی بدین گونه است،

برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،

نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،

تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،

که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد،

تا که زیاده به خودت غرّه نشوی.

و نیز آرزومندم مفیدِ فایده باشی

نه خیلی غیرضروری،

تا در لحظات سخت

وقتی دیگر چیزی باقی نمانده است

همین مفید بودن کافی باشد تا تو را سرِ پا نگهدارد.



همچنین، برایت آرزومندم صبور باشی

نه با کسانی که اشتباهات کوچک میکنند

چون این کارِ ساده ای است،

بلکه با کسانی که اشتباهات بزرگ و جبران ناپذیر میکنند

و با کاربردِ درست صبوری ات برای دیگران نمونه شوی.

و امیدوام اگر جوان که هستی

خیلی به تعجیل، رسیده نشوی

و اگر رسیده ای، به جوان نمائی اصرار نورزی

و اگر پیری، تسلیم ناامیدی نشوی

چرا که هر سنّی خوشی و ناخوشی خودش را دارد

و لازم است بگذاریم در ما جریان یابند.

امیدوارم حیوانی را نوازش کنی

به پرنده ای دانه بدهی، و به آواز یک سَهره گوش کنی

وقتی که آوای سحرگاهیش را سر می دهد.

چرا که به این طریق

احساس زیبائی خواهی یافت، به رایگان.


امیدوارم که دانه ای هم بر خاک بفشانی

هرچند خُرد بوده باشد

و با روئیدنش همراه شوی

تا دریابی چقدر زندگی در یک درخت وجود دارد..

بعلاوه، آرزومندم پول داشته باشی

زیرا در عمل به آن نیازمندی

و برای اینکه سالی یک بار

پولت را جلو رویت بگذاری و بگوئی: این مالِ من است.

فقط برای اینکه روشن کنی کدامتان اربابِ دیگری است!

و در پایان، اگر مرد باشی(نوچ نیست)، آرزومندم زن خوبی داشته باشی

و اگر زنی، شوهر خوبی داشته باشی

که اگر فردا خسته باشید، یا پس فردا شادمان

باز هم از عشق حرف برانید تا از نو بیاغازید.

اگر همه ی اینها که گفتم فراهم شد
دیگر چیزی ندارم برایت آرزو کنم.

عزیییییییییییییییییییییییییییییییییز دلم
اگه اینجا بودی ، محکککککککککککم بغلت میکردم داداشی
الان این شکلی شدم=>
چقدر قشنگ
تک تک کلماتت نور داره عزیز دلم(شکلکی برای توصیف حالم نیست!)
کاش بدونی تمام اینا آرزوی منم هست! نه تنها برای خودم ، بلکه با آخرین level عشقی که تو وجودم هست ، برای همه!
همه ای که کسی مثل تو (و بقیهء عزیزانم) ، توش highlight شده عزیز دلم

عااااااااااااااااااااااااشقتم داداش عزیزم

المیرا بیخیال پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 18:26 http://www.yshmm.persianblog.ir

وایییییییییییییییییی
عزیزممممممممممم
عشقتم مثل خودت پاکه وحیده جونم

وووووووووووووووووووووییییییییییییی!
مرســـــــــــــــــی عزیزم
عشق من نه در حیطهء عشق زن و مرده نه در حیطهء عشق مادر - فرزندی و نه... ولی در عین حال همهء اینا رو شامل میشه!
عشقی که من میگم عشقی ست نهادینه شده در وجود انسان.
عشقی که خدا به ما داره ما هم به خدا داشتیم!
در واقع اگه خوب به خودمون و کائنات نگاه کنیم ، "داشتیم" تبدیل میشه به ((داریم...
لینک شدی ، مرسی سر زدی عزیزم
عاشق باشی

روانشناس پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 19:09 http://www.shadkami.blogsky.com

سیلووووووووووووووووووووم وحیدی
چیطوری؟؟
من خوبم
بدو بیا پست جدید گذاشتم

سلام نازدونه
اگه سبزی رو از امروزم حذف کنی خووووووووووبم!!
خدارو شکر که خوبی عزییییییییزم!
اومدم ، نظر هم گذاشتم!

ستاره پرداز پنج‌شنبه 6 بهمن 1390 ساعت 22:42 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام
دخترک کوچکم!


عروسکت را زیاد درآغوش نگیر


گاه گاهی خانه ی شنی که می سازی

خودت خراب کن


دخترکم!


گاهی با هم بازی زیبایت قهر کن


و زیاد به گریه ی او اهمیت نده


عادت کن ، بیاموز


برگ های گل گلدانت را زیاد لمس نکن،


ممکن است به آن عادت کنی ، تو خزان



را تجربه نکرده ای


کمی بترس- بلندیها را تجربه کن


و پایین آمدن با سرسره را تجربه کن


و از همه مهمتر الاکلنگ را


چون زندگی تورا برای مرداب خود



سریع بزرگ می کند .....



.farniyaschool درسته

سلام
چه پندهای زیبایــــــــــــی
مرســـــــــــــــــــــی
----------------------------------------------------
فقط یه"a" جا انداخته بودم!
چرا اینهمه عصبانی؟!؟!؟
خب ببخشیـــــــــــــــــــــــــــــــد!
جای اصلی درست ثبت شده ، واسه همین وبلاگ دیگه ای نمیره!
-با عرض پوزش مجدد- درست شد آقا معلم

سهیل شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 15:35 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام . ما انسان ها موجودات عجیبی هستیم . وقتی می گوییم تنهایم بگذار یعنی بیشتر از همیشه به وجودت احتیاج دارم . شاد و موفق باشی ابجی وحیده

سلام
درسته! انسان ها از لحاظ روانشناختی موجودات عجیبی هستن ،
اما اگر غرور رو از خصلت هامون خط بزنیم خیلی به این مسئله ای که اشاره کردی کمک خواهد کرد.
شاد و موفق و عاشق باشی داداش سهیل

bache sahir شنبه 8 بهمن 1390 ساعت 16:03


salam azize dele dadashi
boos nadare halat bade booso mizaram


apam aji jooli


سسسسسلام عزیز دل من
اشکال نداره تو بگو ((بوس)) من خودم میگیرمش!!


اووووووووووووووومئم!

شلیر یکشنبه 9 بهمن 1390 ساعت 21:34 http://www.chiroki-dl.blogfa.com

اسلام علیک بر وحیده ی عزیز....
عزیزم ورودتو به دنیای وبلاگ نویسان تفرییییییییییییییییک عرض میکنم

به به!
اسلااااااام علیک بر یار سفر کرده!
کجا بودی این همه وقت؟!
خیلـــــــــــــــــــــــــــــی ممنون عسیــــــــــــــسم

نانازک سه‌شنبه 11 بهمن 1390 ساعت 00:50

آه هی خدای من!!!!!!!!!!!!سبم فرتوت و خسته شده بود داشتم تیمارش میکردم

عزییییییییییییییییییزم!
قربون خودتو اسبت جیگر طلا
کلی خوشگل شد وبلاگم با نظرات
بووووووووووووووووووووووووووس

ایران طبیب یکشنبه 21 خرداد 1391 ساعت 01:07 http://www.manzoomeyeeshgh.blogfa.com

سلام عزیز دلم . من نمیشناسمت اما ازت خیلی خوشم اومد . هم از خودت هم از وبلاگ قشنگت و از همه مهمتر چیزی که باعث شد این صفحه رو باز کنم اون دوبیت بسیار زیبایی بود که توی وبلاگ علی حیات بخش گذاشتی واقعا زیبا بود سروده خودت بود ؟
درد یک پنجره را پنجره ها می فهمند
معنی کور شدن را گره ها می فهمند

سخت بالا بروی،ساده بیایی پایین
قصهء تلخ مرا سرسره ها می فهمند

انصافا تامل برنگیز و زیباست خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی دو تا وبلاگ متصل دارم یکی برای شعرای مذهبیم یکی برای شعرهای ملی و عاشقانم .
خدا به همرات همیشه شاد باشی راستی من فارغ التحصیل شدم امتحان ندارم اگر درس زیادی داشتی می تونم به جات بخوونم !!
حتی حاضرم به جات امتحان بدم رشتت چیه؟
موفق باشی

سلام خانمی
من هم نمیشناختمت،ولی اومدم وبت،یکم بیشتر باهات آشنا شدم... از آشنایی باهات خوشحالم
آه،این دو بیت! دو بیت آغازین یک غزل زیباست که من بسیار بسیار دوستش دارم. اما سرودهء من نیست عزیزم...
این غزل،سرودهء کاظم بهمنیِِ از کتابش که مجموعهء غزلش هست،به اسم "پیشآمد"
آخ چه سخاوتمند بیا اینم کتابام البته اگه روانشناسی دوست داری،من که عاشقشم
خیلی ممنونم از حضورت
انشاالله شاد و موفق باشی و همواره به یاد تنهاترین...
در پناه خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد