همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

«باید عادت کنیم که عادت نکنیم»

 

در نقطه ای کور از دفتر آرزوهامان 

                                 حسی ناشناخته  

                                             مدفون شده بود 

 حسی که  

دلتنگی هامان را  

           به رخ میکشید 

 

بر سر مزارش که رفتیم 

دیدیم بر تَن سنگی بی حُزنش  

                   تفسیر خاموش این کلام را: 

                           «باید عادت کنیم که عادت نکنیم» 

 

 

حالا ما سال هاست 

          به عادت این عادت 

                         عادت نموده ایم      

 

          

           (مریم قریانی)                      

                 

 

نظرات 32 + ارسال نظر
روانشناس چهارشنبه 12 بهمن 1390 ساعت 20:11 http://www.shadkami.blogsky.com


محض تنوع بود فقط
سیلوووووووووووووووووووووم وحیدی
چقده امروز ذوقیدیماااااااااااااااا
بالاخره موفق به اِد شدیم
این واقعه ی بزرگ رو به خودم و خودت و خودش!و مژی تبریک میگم
عجب پست باحالییییییییی
از همون کتاب خوشجیله؟؟
انتخاب عکس های تو هم مث خودم حرف نداره
(خود تحویل گیری در درب منزل)
واقعا همینه باید عادت کنیم که عادت نکنیم
این قسمت آخرش خیلی باحال تموم شد
حالا ما سال هاست
به این عادت
عادت نموده ایم
این قاصدکه رو از بوستان دم دانشگاه کِندی بلا؟


دیدم تنوع لازمی ، گفتم یه حالی بهت بدم!
هوووووووووووم!خیلی حال داد!
ولی من هنوز شک دارما!
منم این موفقیت بزرگ رو به خودم و خودت و خودش تفریک عرض و طول آن را محاسبه کنید!
آری.صحیح است!
خود و دیگر تحویلی درست تره!
Yes! همیـــــــــــــــــــنه!
>>باید عادت کنیم که عادت نکنیم<

مریم پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 13:38 http://sooskesiah.blogsky.com

خیلی قشنگ بود عزیزم


چشات قشنگ میبینه ناناسی

نونوچه پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 18:29 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو!!!
سنگ رو بزن به شیشه!!! نونوچه باهات دوست میشه!!!

کوچه تنگه بله ... وحیده قشنگه بله!!!
دست به موهاش نزنی ... قدش بلنده بله!!!

اینممممممممممممممممم چند بیت عشق از خودم واست ول دادممممممممممم!!!

الان شدی این شکلی
ادبیات نونوچه ای یعنی همین!!! خیلیییییییییییییییییییی دوستت دارمممممممممممم ناناسم!!!

یووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووو
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــز دلم!
چه حلال زاده!
داشتم میگفتم این نونوچه چرا درست و حسابی نمیاد پیشمون؟
به زندگی با نوک سیاهت زیاد فکر میکنی ، همش شعرای مخصوص عروسی ول میدی!!
نهههههههههههه
الان این شکلی شدم =>
آخه نه اینکه همه رو درست گفتی

منم خیلــــــــــــــــــــی دوسسسسسسسسسسسسستت دارم جیگــــــــــــــری

روانشناس پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 19:58 http://www.shadkami.blogsky.com

یووووووووهووووووووووووووووووووووو
کـــــــــــــــــــــادو
مرررررررررررررررررررسییییییییییییی
وحیدییییییییییییییییییییییییییی
انرژی مثبت بفرست
چه کادو خووووووووووووووووووشگلی بود
خودت کادو یی بلااااااااااااااا
دووووووووووووووووووووست دارممممممممممم
توو فکر یه آپ ام
یه آپ با عکس
یه آپ با عشق
یه آپ باحال
آپی که حرف قشنگ داشته باشه
آپی که انرژی مثبت بده
شعر فوق سروده ای بود از اینجانب(نه اونجانب)
با الهام از شعر و آهنگ و صدای بسسسسسیار زیبا و تکان دهنده ی فـــــــــــــــــــــرهاااااااااااااااااااد

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
خواهش میکنم
میدونم خودم کادو ام!!
بابا نمکه سرتا پا مثبتم!
منم دوووووووووووووووووسسسسسسست میدارم ناناسم
نسل جدید سرایندهء کپی وار اشعار که میگن ، خودتی پس!!
باحال بود!
قربون اینجااااااااااانب!
فرهااااااااااد جونی تنش تو قبر لرزید بنده خدا!!!
(شوخی میکنم ناناسی)
ایشالا به زودی شاهد یه آپ خوشجیل از طرفت هستیم
بووووووووووووووووووووووووووووس

نانازک پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 21:54

دختر باغ خدا
عسل شیرینم
بالش خواب تنهائی خود وا بگذار
چتررابردار و بیا
بوی باران همه جا پیچیدست
عطر کاهگل
بوی پونه
شعر آویشن کوهی
مزه بارانست
من و تو عاشق باران سازیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!


میســـــــــــــــــــــــی!
ولی اینا=> !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! چی میگن؟!

PaRi جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 01:27 http://magicgirl.blogsky.com

سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگم سر زدی.

وبلاگتم قشنگه دوسش می داریم.منم لینکت کردم.

بازم بیای اون ورا!

سلام خانوم خانوما
خواهش میکنم
میســـــــــــی
چشم. حتما میام اون ورا!

هیچ مهم نیست جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 13:08 http://m

چون گشــت با تــو مارا پیوند دل زیادت
گر هجر ما گزینی دوری ز حسن عادت
.
سلام دخترم
این هیچ نیز اینچنین است در عادت(لبخند)
(گـــل)

سلاااااااااام بر شما
مرســـــــــــــــــــی
---------------------------------
تمام چیزی که باید از زندگی آموخت همین است:
عاشق باش و عشق بورز ، اما عادت نکن ...
خدارو شکر

ستاره پرداز جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 15:09 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام بر شما
ای بابا چرا؟
عدد های تکراری را خیلی دوست دارم33،22،44،55

در مورد فجر هم چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
نفهمیدم منظورت چی بود؟اما هر چه بوده انشالله خیر باشه

درووووووووود بر شما...
نفرمایید! عدد ها رو میام براتون توضیح میدم!
شما چشم هاتون رو بشورید! گویا نمیبینید!
فجر همیشه زیباست اگر رنگ طلایی اش را به سیاهی نزدیک نکنند!
گفتنی زیاده ، خلاصه ش میکنم:
((صلحی در کار نیست تا وقتی شاه سیاه در خانه سفید و شاه سفید در خانه سیاه باشد))

المیرا بیخیال جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 17:12 http://www.yshmm.persianblog.ir

ممنوننننننم
سریزدی وحیده جووونیم

خوااااااااااااااهش میکنم
ببخش دیر امدم عزییییزم

روانشناس جمعه 14 بهمن 1390 ساعت 20:03 http://www.shadkami.blogsky.com

سیلووووووووووووووووووووم وحیدی بلا
چیطوری؟؟؟
وایییییییییی وحیدی صبح نمیدونی که!!
نمیتونستم بکون بخورم.بدنم کرخت شده بود
از اونور هم گوشیم خاموش شده بود من نفهمیده بودم
هی گوشم به زنگ اس بود که از تو خبر برسه
دیدم هیچ خبری نشد! تعجب کردم
بلند شدم دیدم گوشیم خاموشه!!
گفتم اوه اوه!!! بدون وحیده هی اس زده خبر بده
من گوشیم خاموش بوده
همین گوشی رو روشن کردم دیدم اس تو اومد
بعد رفتم انتخاب واحد کنم دیدم برام آف گذاشتی
فقط تونستم 15 واحد بردارم
بقیه درسا که میشد بردارم با امتحانای دیگه تداخل داشت
آخرم روانسنجی و اعتباد توی یه روز افتاد امتحانش
تفسیر موضوعی دیگه کلاس دارش پر شده بود
فقط خودخوانش مونده بود اونو برداشم
وحیدی هر وقت باهم میچتیم من از اینجا تا آسمون مذوق میشم
یاد تلاش های بی دریغ مون میوفتم
چه ذوقی کردم من پی ام تو رو دیدم
دیگه همه جوره با هم در ارتباط یم
وبلاگ و چت و زنگ و اس و ارسال انرژی و تله پاتی
آپی ترتیب دادیم با ویژیگی هایی که در کامنت قبل در قالب یک شعر توضیح فرمودیم
آپ فرمودیم
بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااا

سسسسسلاااااااااااااااااااااااااااام پروین طلا
خب بگو بدونم!
با وامی از گفتهء کس دیگه: لباس کرختی اصلا به تنت نمیاد!
آره دیگه!همه جوره باهات ارتباط گرفتم!
وقتی جوابمو ندادی متوجه شدم یه مشکلی باید باشه! زنگیدم دیدم خاموشی!
با خودم گفتم: خب هر وقت زمانش برسه و صلاح باشه جوابمو میگیرم
مال من 17 تا شد!
یعنی درسای مشترکمون فقط اعتیاد و تفسیره؟!؟!؟!؟
آخه دل من و تو بهم کانال کشی شده!
منم کلــــــــــــــی کیفور میشم!
کلی انرژی + رد و بدل میشه! از ارتباط من و تو کائنات هم ذوق میکنه ، چه برسه به خودمون!
همه جوره!
هوووووووووووووووووووووووووووووووووووم
اووووووووووووووووومدم ناناسی

ستاره پرداز شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 14:54 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام
ممنون از راهنمایی هاتون
اما هیچ وقت به این چنین موضوعی اهمیت نداده و نخواهم داد.چون به نظرم اعتقادات دینی ما خیلی محکم تر از این حرف هاست.
آرزوی موفقیت دارم

سلام
کی گفته باید اهمیت داد؟!
من هم عرض کردم خدمتت شما ، که تو این مسائل نباید گیر کرد!
100% موافقم با حرف شما.
با فوت هیچ کس نور بی کران الهی خاموش نخواهد شد.
قصد من فقط مطلع کردن شما بود. همین و بس.
منم برای شما آرزوی بهترین ها رو دارم

مرغ عشق شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 17:40 http://yardeli.blogfa.com

تو که میدونی چقدر دوسش دارم وحیده
تو که میدونی چقدر هلاکشم
تو که میدونی جونمم بره تنهاش نمیذارم
ولی خسته ام وحیده
روم نمیشه نگاش کنم
دلم تنگ شده واسه چشاش ولی روم نمیشه تو چشاش نگاه کنم
کاش متوجه بودی چی میگم
عشقم جلو چشا مه داره جونم واسش در میره ولی جرات نکنم نگاش نکنم
یکی بزنه تو صورتش اونی که تا حالا بالاتر از گل بهم نگفته
من چی کردم واسش این همه سال جز غم وغصه و حرف وچه میدونم هزار تا عذاب دیگه
خیلی خسته ام اینقدر که باور نمیکنی

میدونم خانومی ، کاملا میفهمم وقتی بخوایی کاری کنی و نتونی ، چه حالی داره!
اونم کسی که این قدر دوسش داری. بعد جلو چشت ببینی که...
ایشالا میفهمم حالت رو عزیز دلم
اما تقصیر تو نیست...
معینت داره نشون میده که تو هر شرایطی به پات هست ، پس تو هم باید باشی.
خجالت نداره؟!
بجای اینکه تو چشاش نگاه نکنی ، با تمام عشق توی وجودت تو چشاش نگاه کن.
درکت میکنم اما باهاش حرف بزن.
حرف نزدن و نگاه نکردن واسه اینکه هیچ کاری نکردی غلطه!
با کاراش داره داد میزنه بهت نیاز داره بعد تو به این راحتی میگی...
مگه قراره چیکار کنی براش؟!؟
تو وظیفه داری بهش عشق بورزی ، پس اینو ازش نگیر.
همین که تو رو داشته باشه و بدونه خوبی براش کافیه!! خودش با رفتارش داره میگه!پس نذار اذیت بشه.
میدونم خسته ای خانوم گلم ولی تا بوده همین بوده.
سعی کن خودتو بسازی چون یکی دیگه بهت نیاز داره

نونوچه شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 22:32 http://nonoche.blogsky.com

وحیده جونی!!!

جووووووونم ناناســــــــــــــی؟

نانازک شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 23:40

سلام بانواینا میگن عشق تواین زمانه واحیرتا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام عسیسم
ببخشیییییییییییید!! کیا میگن؟!
اگه عشق خدایی رو که تو وجودت هست رو بسطش بدی تو کل زندگیت ، همیییییییشه شگفت آور خواهد بود
والا این عشقای آبکی و الکی که بین دختر پسرامون رواج پیدا کرده به درد لای جرز هم نمیخوره!
اگه (اینا) منظورشون همیناس که منم موافقم!

روانشناس یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 22:29 http://www.shadkami.blogsky.com


سیلوم وحیدی
چیطوری ؟؟
اوخیییییییییی من واسه مامی عشقی دعا کردم
ایشاالله همونی بشه که باید بشه
وحیـــــــــــــدی
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم


سلااااااااااااام ناناســــــــــی
خووووووبم ، تو چطوری؟
منم واسش دعا کردم و میکنم
ایشالا همه چی رو به راه باشه براش
پرویـــــــــــــن!!
منم دووووووووووووووست دارم هوارتا

سهیل یکشنبه 16 بهمن 1390 ساعت 22:56 http://setareyesoheyleman.blogfa.com/

سلام ابجی وحیده. زیبا بود .
ساکنان کنار دریا پس از مدتی صدای امواج را نمی شنوند . چه تلخ است قصه ی عادت!
شاد و موفق باشی .

سلام داداش سهیل
مرسی
منظور من ازگذاشتن این شعر این بود که :
باید در هر شرایط و کنار هر کی هستیم ، یاد بگیریم که نهایت عشق درونیمون رو بهش ابراز کنیم.
و هر وقت هم که اون شخص خواست بره یا اون شرایط تموم شد ، با کج خلقی و رفتار کودکانه ، بهش نچسبیم.
و اجازه بدیم که طرح و نقشهء الهی به بهترین نحو ممکن در زندگیمون جاری بشه.
((باید عادت کنیم که عادت نکنیم))

نونوچه دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 09:53 http://nonoche.blogsky.com

من برگشتممممممممممممممممممممممممم

وووووووووووویی چه شگفت انگیز
اوووووووووووووووووووومدم

بچه شیر دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 14:01 http://anahno.blogsky.com


آجییییییییییییییییییییییییییییییی جون
دلم برات تنگویده خفن

آجی آپم
از این قسمت خیلی خوشم اومد
باید عادت کنیم که عادت نکنیم
این غیر ممکن میشه پارادوکس میشه
اینجوری ممکن تر به نظر میره
باید عادت نکنیم که عادت نکنیم
آجیییییییییییییییییییی جولی
((بوووس))


دادااااااااااااااااااااشــــــــــــــی جولز
کوجا بودی؟ من دلم یه ریزه شده بود
الان میاااااااااااااام
منم خیلــــــــی خوشم اومد
آخه از دفتر تجارب شخصیه آجی وحیده س
نشد هااااا!! دست تو تجارب آجیت نبر!!!

((بووووووووس))

ستاره پرداز دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 15:03 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

سلام
خخسته نباشید
پست عالی اومدی هربا که می خونم لذت می برم واقعا زیباست
نمی خوای پست جدید بذاری دوبار لذت ببریم
زندگی زیباست ای زیبا پسند....
موفق باشید

سلام
خدا قوت
خودم هم فراوووون لذت میبرم
ایشالا به زودی
...زنده اندیشان به زیبایی رسند
عاشق باشید

نانازک دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 22:53

سلام باجیآره اینا میگن با گذاشتن اسم عشق روی عادت وهوسامون کارای لیلی ومجنون و بقیه عشقای اساطیری رو زیر سوال وننگ بردیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سسسسسلام
خوبه خودت داری میگی عادت و هوس!!
یعنی به نظرت زیر سوال نمیبریم؟!؟!
هرچندبحث من عشق قویتر و زلالتریه

بچه شیر سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 00:05


آجی
دوست داری عمه داشته باشی(باشیم)؟
مژگان خانوم ؟عمه جولز و جولی میشی؟آیا این افتخار نصیب من میشود؟که عمه استقلالی داشته باشم؟


عمه؟!؟!؟!
خاله بستت نبود ، عمه هم میخوایی؟!؟!
با خود مژگان مذاکره کن ، ببین عمه ت میشه یا نه!
یه جا خوندم : استقلالی یا استفراقی!!!(با عرض "گلاب به روتون" البته ، خب اونجا نوشته بود دیگه!)

بچه شیر سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 00:23


در این مورد حرفی نمیزنم
بهر حال 6-7 بازی بیشر شما رو بردیم
کلا پرسپولیسیا اهل توهین و صندلی پرت کردن و پرخاشگری و... هستند
ولی خو آجیمی اشکال نداره توهین کن
متمدن باشید
آجییییییییییییییییییییییییییییییییی


گریه کن ، گریه قشنگه ، گریه سهم دل تنگه!!
توهین؟!؟!؟
من نگفتم!!
اونجا نوشته بود!
متمدن هستیم!! اون کیلیپی که گذاشتی هم ، "متمدن" حرف زده؟!؟!
دادااااااااشـــــــــــــــــــی!

بچه شیر سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 00:33


آره حرف بدی نزد که فقط عصبانی بود نه از باخت تیمش
از رفتار های ناهنجار پرسپولیسیا ناراحت بود
اصن ولش
چون دوستت دارم من تسلیم هر چی تو بگی

دمت گرم بابا!!
اینجوری که تا ته خط انصاف تنها داوری میری ، ما رو شرمنده میکنی!!
مگه نگفت پرسپولیسیا بی شخصیتن؟!؟!
هوادار هواداره!! قرمز و آبی و سبز و زرد نداره که!!
مثلا صندلی شکستن تو هوادارای شما نیست؟!؟!
تازه شم همین اواخر بود که باخته بودین ، هواداراتون سیبیلای مربیتونو باد دادن!
-----------------------
باشه اصلا ولش!!
منم چون دوست دارم بی خیال میشم داداشـــــــی!
ولی وحیده هرگز تسلیم نمیشه!!

هیچ مهم نیست سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 00:47 http://mohemnisthich.blogfa.com

Hi, my daughter and my kind. We are hopeful that such will always be loved and happy .The following notes are placed in the photograph Dandelion. Interpretation of these images are very interested to hear from you
Of course If it does not bother (Smile)

نحن ننتظر بفارغ الصبر لسماع تفسیر
(الابتسامه)

Hi professor,
(Although this name is not your admiration! But i use it because this is suitable for you)
you teasing me again?!
There is a question:
Are you alone or you bring someone with yourself?!
I love this dandelion photograph…It has all of my feeling about the poem.
You always kindle my home by your coming and your affectionate words.
Oh! Excused me from Arabic!!
This is very kind of you…

مرغ عشق سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 15:11 http://yardeli.blogfa.com

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووق
علوس ملووووووووووووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووووووق
سر خوشگل تو بیار جلو من بوسش کنم هوار تا
یوووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووو
ناز دل مامی شوهری چی میکنی
چه خبرا
علوس جونی اینقده هوا سرده اینجا ادم یخ میزنه
بیست درجه زیر صفر رو تجربه کردی تا حالا
علوس جونی مامی شوهری داره یخ میزنه
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
یخلی سرده
چه خبرا خوشگله
مامی جونی خودت خوبه
خوشحالم که عاششقی
منم عاشق تو ام که عاشق مامانتی
معلومه که مامانت چه خانومی بوده
که خانومی مثل تو رو تربیت کرده
دوست دارم شونصد تا

یوووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووووو
عزیــــــــــــــــــــــز دلمممممم
تو هم لپُ بیار جلو که منم دلی از عزا در بیارم!
کاری نمیکنم. کامنتتُ میجوابم
سسسسسلامتـــــــــــــــی
بیست درجه زیر صفر؟!؟!؟!
اینجا که هوا بالای صفره ، میرم بیرون یخ میزنم!!
ولی خوش به حالتون که حسسسابــــــــــــــی برف میبینین! اینجا که خبری نیس!!
"چه خبرا" رو دو دفعه پرسیدی!
مامیم؟ آآآآآآآره ، خوووووفه ، میسی
قفونت عسیسم
خانوم خانوماس در حد المپیک
لطف داری در حد خفن ها
من دوست دارم شونصد × شونصد

محمدآقایی سه‌شنبه 18 بهمن 1390 ساعت 19:31 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

سلام

شروع به کار وبلاگتون را تبریک میگم
با افتخار لینکتون کردم
باز هم بهم سر بزنید

سلام
خیلی ممنون
شما هم همین طور

بچه شیر چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 00:31 http://anahno.blogsky.com


سیلوووم آجی جولی













--------------------------------
اون دوتا شکلکو خیییییییییییلی میدوستم


سسسsلام داداشی













----------------------------------
منم این دو تا رو خیلــــــــــــــی میدوستم

نونوچه چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 12:00 http://nonoche.blogsky.com

با پروین می خوامممممممممممم برم شالیزار حلزون شکار کنممممممم!!! تو هم بیا!!!
یه تراکتور آلبالویی خریدممممممممممممممممم!!! سوارش میشیم میریم ددر!!!

یوووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
باوشه ، منم میام
فقط من حلزون شکار نمیکنم! گناه دارن
من از طبیعت لذت میبرم
چه حالی بده با تراکتور تو!
وووووووویی رنگ مورد علاقهء منه؟
دیگه حسسسابـــــــــــــــی خوش میگذره

هیچ مهم نیست چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 13:59 http://m

(Wow ...): * the same strange *
It has been named Professor?????!!!!! .But we are not Except a simple Instructor.Everyone knows the truth.
But if you're looking for a suitable name for my; Is the best name It : does not matter any .
About the first thing I should say:
We do not know how to tease. (Smile) If I know ; we talked with Chinese or Japanese or Hebrew, or a nail or language of Angola .the time Means to harass Well understand.(Grin funny)
But about the second point:
I am alone. but, It depends on what your interpretation of the single . I want to know your interpretation(???)
And...
Did you know that you are very similar to Ms. Parvin? (Smile) . Both are full of feeling. And I love it.
If you've never seen. But I think you just like dandelion feelings. Even in the face ...

And in the end For lack of space I must say that :
أنا حریص جدا للقیام بعملیة مفاجأة للحصول على القلیل من ازعاج (ابتسامة)
وأنا أتفق. ؟ إذا وافقت على أن تعطینی (القلق)

Hi ______ ,
(Fill the blank with your knowledge!)
I like to call you "Ostad" but you don't!
What can i do?
.
.
O.K!
I'll call you "does not matter any" just as you like!
I mean you write me English again... and Arabic too!!
I don't think so!
If you are alone , you can't say "WE"!! And if you're not , so you have someone with yourself!
Yes, it's true. We are similar in feelings!
I loved her so much
Am i understand your mean correctly?
You think my feelings , even my face is similar to dandelion?
And you teasing me again!!

نونوچه چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 18:09 http://nonoche.blogsky.com

یه عوامل خارجی واقعی!!!
نهههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
بابا اینگلیش!!!
بابا خارجی!!!
بابا استاد!!!

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
استاد از خودمونه!
نونو عشقی خودممممم

اختیار داری ناناسی ما پیشت لنگ میندازیم!

بچه شیر پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 00:49


حیف انگلیسی بلد نیستم
ترجمه شود لطفا
برا ما بیسوادا


از این به بعد باید خودتو به دستگاه ترجمه مجهز کنی!
اختیار داری عزیزم. مگه سواد به زبانه؟!؟!
همین که معنی زندگی رو بگیری ، ته سوادی

مژگان یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 16:17 http://www.eyebrow-wet.blogsky.com

از این جمله خیلی خوشم اومد ولی صدحیف که نمیشه عادت نکرد
به منم سر بزن

سخته ولی باید آموخت که گذشت
زندگی همین گذشتن هاست...
چشم عزیزم ، اوووووووووووومدم
بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد