همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

خدا هست هنوز...

 

زندگی باور می خواهد 

آن هم از جنس امـــــــید 

که اگر سختــی راه به تو یک ســیلی زد

 یک نفر از ته قلبت گوید: 

 که خدا هست هنوز...   

 

 

 

نظرات 58 + ارسال نظر
نونوچه شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 20:54 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!!!
خیلی خوشدل آدممممممممم رو هل میدی جلو کلا انرژی میدی توپ

مامانم میگه هر کی تو رو زد تو دو تا بزنش ... دیگه جرئت نمی کنه تو رو بزنه
هه!!! همچین بزنممممممممم تو گوش زندگی اونم یکی نر یکی ماده که برخوردش رو باهام درست کنه

پروین برگشت... خوشحالممممممممممممممممم!!!
بووووووووووووووووووووووس!!!

یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
نووووووونووووووووو جونـــــی اوووووووووووول
وووووووویی
اوه چه خشن!
آرههههههههههههههه
در دسترسه دوباره
منم خوششششششحالمممممممممممم
بوووووووووووووووووووووووس

روانشناس شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 23:50 http://www.shadkami.blogsky.com

یوووووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو
دست و جییییییییییییییییییییغ و
سوووووووووووووووووووووت و هورررررررررررااااااااااااااااااا

عجیب پست خفنییییییییییییییییییی
عجب پست باحالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
عجب عکس خووووووووووشدیلی
عجب تفاااااااااااااااهمیمنم این عکس و دارم
و در کل...
عـــــــــــــــجـــــــــــــب....
چه باحال جذبیده میشی وحیدی بلا
همین الان اس ت اومد
فردا میریم دانشگاه و میبینیم بعد سه تایی مون این شکلی میشیم
بعد من به تو میگم:
خدا هست هنووووووووووووز
آخخخخخخخخخ جووووووووووووووووووونی
فردا همدیگرو میبینیم
یوووووووووووهوووووووووووووووووووووووووووو
دووووووووووووووووووووووووووووست دارم
بوووووووووووووووس بووووووووووووووووووووس

یووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
عزییییییییییییییز دل خودمممممم
دست دست ، دست دست
میسی نانا
تو هم این عکسو داری؟!؟!؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی
و در کل...
شگفتاااااااااا
پس تو دیگه نمیتونی ازش استفاده کنی؟!(شکلک در حال ریسه رفتن از خنده!!!((= )

وحـــــــیده بدون آهنربا هم جذبیده میشود!!
هووووووووووووورررررررررررررررراااااااااااااااااااااا
چه خوشی گذشت امروز
{*نکته:امروز ، دیروز و دیروز همان امروز است}
عزیییییییییییییییییییییییزمییییییییییییییییییییییییی ناناس من
منم دوووووووووووووووووووووووووسّت دارمممممممممم

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!
بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!

بچه شیر یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 01:01 http://anahno.blogsky.com

اصلن این کامنت رو نخونید به هیچ وجه توصیه نمیکنم
-------------------------------------------------------
آجی
خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی قشنگ بود
خیلی
......خدا......
یه دونه هم برا تو
آجی
میخوام مسابقه بذارما
مسابقه خر خونی
هستی؟
من افل میشم
آجی
"هیچ مهم نیست" رو خیلی میدوستم همینجوری داره جذبم میکنه مث اینکه استاد دانشگاست اوووووووووه فقط خیلی سطح بالا مینویسه اگه در حد اول دبستان بنویسه که منم بفهمم میرم وبلاگش بوسش میکنم
دارم دنبال ایراد تو وبت میگردم
نیست
آها
نوشتی:کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز
ای که گفتی به زبان ریاضی میشه
همه چی =...-3و-2و-1و0و1و2و3و...=0+(1-1)+(2-2)+(3-3)...+...(...)
===>همه چی = صفر چون گفتی عشق یعنی همه چی
پس عشق =0
از طرفی گفتی عشق =خدا
==>خدا=0!!!
چون گفتی کائنات بر پایه عشق بنا شده پس کائنات بر پایه هیچی بنا شده
یعنی هیچی نداریم نه خدایی نه عشقی نه کائناتی
اما از اونجایی که خدا میگه من از هیچی همه چی آفریدم
==>هیچی=0
0=-1+1 الان دوتا چیز ساختیم مثبت یک و منفی 1
0=-1+1-2+2 چهار تا
0=(...)+(...)-.....+2-2+1-1.....
خب از هیچ چیز بینهایت چیز ساختیم
از همینجا ثابت شد از هر چیزی هم خدا زوجی آفریده
خب گفتیم خدا = صفر ولی صفر همه چی شد
پس عشق مساوی همه چی!!!
خدا مساوی عشق
با این اعداد میشه کائناتو ساخت
الان یکی بیاد منو بگیره
الان خدا همه چی هست یا هیچی مهم نی
تو این استدلال نتونستم عشق رو از خدا جدا کنم
اگه خدا صفر باشه عشق هم صفره
اگه خدا همه چی باشه عشق هم همه چیه
++
بیا یه جور دیگه به قضیه نگاه کنیم
هیچی که یعنی هیچی 1 رو میذاریم کنار حالا 2 از چی درست شده؟1+1 سه چی؟از 1+2 و....
آما 1 از چی ساخته شده؟خدا از چی ساخته شده؟
1 از ازل بوده و تا ابد خواهد بود همه چی از یک درست شده اما خود یک؟پس خدا یکیه؟
یعنی اگه خدا یکیه عشق هم یکیه؟به نظرم
خدا بیشتر یکه تا صفر و همه چیز
عجب عددیه یک هنو دانشمندا بحثشونه یک اوله یا مرکب؟
عدد زیباییه؟عدد خدا
صفر هم عجیبه ازش بینهایت ساختیم!
اووووووووف(به قول دختر عمو) عجب عددی بشه 10 میگن شیطان پرستا 10 رو عدد خدا میدونندوسش ندارن
چقد زر زدم
یک رشته اراجیف و اباطیل زننده /
یک سلسله لاطائل مسموم کننده
-------------------------------------------------------------
ولی نظر شخصی من اینه
"خدا خداست"
عشق است و همه چیز است و .... قبول ندارم
خدا فقط خداست خالق همه چیز اگه همه چیز خدا باشه
خدا خالق خودش میشه اونوقت خدا خدای خودش میشه
نوچ قبول ندارم از نظر منطقی میگما وگرنه خیلی قشنگ گفته شده از نظر هنری و...
به نظرم خدا لایق بهتر از این کلمه ست(عشق)
خدا الله ه خدا رحمان ه و....
ولی از داستان موسی و اوئن چوپانه (بزا کپی پیستش کنم)
دید موسی یک شبانی در راه کوهمی گفت ای کریم و ای اله

تو کجایی تا شوم من چاکرت چارقت دوزم، زنم شانه سرت

دستکت بوسم بمالم پایکت وقت خواب آیم برویم چایکت

زین نمط بیهوده می گفت آن شبان گفت موسی با کیستی ای فلان

این چه ژاژ است این چه کفراست و فشار پینه ای اندر دهان خود فشار

گنه کفر تو- جهان را کنده کرد کفر تو دیبای دین را ژنده کرد

گفت ای موسی دهانم دوختی وز پشیمانی تو جانم سوختی

جامه را بدرید و آهی کرد تند سر نهاد اندر بیابان و برفت

وحی آمد سوی موسی از خدا بنده ما را زما کردی جدا

تو برای وصل کردن آمدی نی برای فصل کردن آمدی

هر کسی را سیرتی بنهاده ایم هر کسی را اصطلاحی داده ایم

در حق او مدح و در حق توذم در حق او شهد و در حق تو سهم

ما بری از پاک و ناپاکی همه از گران جانی و چالاکی همه

ما نکردم خلق تا سودی کنم بلکه تا بر بندگان جودی کنم

ما برون را ننگریم و قال را ما درون را بنگریم و حال را

ناظر قلبیم اگر خاشع بود گر چه گفت و لفظ نا خاصع بود

موسیا آداب دانان دیگرند سوخته جان و روانان دیگرند

گر خدا گوید ورا خا طی مگو گر شود پر خون شهید آنرا مشو

چون که موسی این غیاب از حق شنید در بیابان در پی چوبان دوید

عاقبت دریافت او را پدید گفت مژده ده که دستوری رسید

هیچ آدابی و ترتیبی مجوی هر چه می خواهد دل تنگت بگوی

کفر تو دین است و دینت نور جان ایمنی، وز تو جهانی در امان

ای معاف بفعل ماشاالله مایشا بسی محبا رو زبان را برگشا

گفت ای موسی از آن بگذشته ام من کنون در خون دل آغشته ام

حال من، اکنون برون از گفتن است آنچه می گویم نه احوال من است

نقش که در آیینه ست - نقش تو است نقش نفس است - آن آیینه نیست

همین دیگه هر چه میخواهد دل تنگت بگو

------------------------------------------------------------
فقط این قسمت مهمه بقیه همیجوری گفتم
دوووووووووووووووووووستت دارم آجی جون چون خدا رو دوست داری
همینجوری ادامه بدی منو بیشتر عاشق خدا میکنی
راستی بازم آهنگ خوشدیل میخوام
بفرست ایمیلم مرسییییییییییییییییییی
((بووووسی))

همه چشما درویـــــــــــــــــــش
---------------------------------------------------
یووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووو
به این میگن طومار
داداشی
یکی من یکی تو ، یکی من یکی... =>تبلیغ پُفیلا!!!
این 3 تا هم مال تو عزیزم
هسسسسسستمممممممممممم
باشه تو اول! هر چند میدونم من اول میشم!
منم"هیچ مهم نیست" رو دوست دارم اوخی! چه جذبی بشه این جذب!
بلههههههههههه.صحیح است
شکسته بندی؟!؟!؟!؟!؟
کسی که ارشد کنکور بده بگه راحت بود ، سطحش اول دبستانه؟؟؟
یه حساب سر انگشتی کن خودت جواب خودتو بده!!!!
اوه اوه! بهزاد ذره بین به دست => ()-
این شکلکه رو درستشو استفاده کردم!!! دقت کردی؟
مگه میشه ایراد نباشه؟
خب بیچاره ریاضی داره درست نشون میده دیگه! تو یکم بیشتر دقت کن!
مگه این اصل رو نمیدونی؟
وحدت در عین کثرت - کثرت در عین وحدت!
(منم جدیدا یاد گرفتمش. درس جدیدم بود)
بله حرفت درسته! خدا الله ه ، رحمان ه ، غفور ه ، حی ه و ...
اما متاسفانه ما هیچ وقت به عشق بودن خدا دقت نکردیم!
از وقتی بچه بودی تا حالا ، وقتی خواستن خدا رو برات معرفی کنن ، چه کسی گفته که خدا عشقه؟ کی برات گفته که خدا عاشق بودن رو دوست داره؟ کی گفته که عاشق خدا باش! ازش نترس!خدا قبل از خشمش عشقه عشق!
شاید بهت گفته باشن ولی کمتر کسی به این قضیه اشاره میکنه
همه دوست دارن بگن خدا عذاب میفرسته ، از خدا بترس ، خدا خشنه...!!
چرا کسی از عشـــــق خدا نمیگه؟؟؟
(اینا واسه خداس)
خب درست داری میگی دیگه!!
(قسمت پایین این شکلکه رو میگم=>)
من منکر این نشدم که خدا رحمان و دارای صفات دیگه نیست!
دیدگاه من از زاویهء عشق بودن خداست
هر چی به خدا وصل بشه و نسبت داده بشه ، میشه عین خدا
خدا زیباست ، پس نسبت داده شده بهش زیبا میشه
خدا همه چیزه ، پس عشق هم میشه همه چیز
صفات خدا قائم به ذاته
یعنی خدا عین صفاتشه
نتیجهء علمی ، فلسفی ، منطقی و اخلاقی بحث : خــــــــــــدا = عشــــــــق
ووووووووووووویی! من عااااااااااااشششق یکم!
ولی به نظر دانشمند وحــــــــــــیده ( ) عدد 1 هم اوله هم مرکب!=>وحدت در عین کثرت ، ...ادامه شو تو بگو ببینم یاد گرفتی یا نه!
شیطان پرستا 10 رو عدد خدا میدونن؟!؟!
ولی طبق مطالعات و تحقیقات من 9 رو عدد خدا میدونن!!!
چون همیشه ، در همهء ادیان 8 عدد خداست
ولی شیطان پرستا (کسایی که میخوان مثلا مقابل خدا وایستن) یکی میذارن روش که بشه 9!!تا بگن ما از خدا هم جلوتریم!!
همه چیز بودن برمیگرده به انسان!! یعنی خدا همه چیز انسانه نه اینکه...!!
یک انسان چی میتونه داشته باشه که همیشه براش باقی باشه ، جز خدا؟
پس نتیجه: خدا همه چیزه
زر؟!؟!؟!
نگو داداشی! در و گوهر پاشیدی رفتی
نه دیگه قبول نیست!!!!!
چون این قسمتُ copy و pasteش کردی جزو طومارت به حساب نیمیاد
(یاد دوران دبیرستان افتادم با این شعر!! اون موقع انقدر اینو دوست داشتم! هی بهش لایک میزدم هی میخوندم میگفتم : هوووووووووووووم!صحیح است)
همین دیگه! هر چی خواستم گفتم
-----------------------------------------------------------------
منممممممممم دووووووووووووووسّت دارمممممم داداشییییییییی
چون خدا میخواد داداش گلی مثل تو رو دوست داشته باشم
هر چی تو عشق خدا غرق شیم بازم کمه
تلافی روزایی که بهش بی اعتنا بودیم نمیشه
ولی بازم بخشنده ترین خود خودشه
راسسستی! برات 5تا آهنگ جیگر فرستادم که خودم عاشقشونم
ولی منم آهنگ میخوامممممم
میام بهت میگم چی!
((بوووسسس))
هیچم شبیه گاز نیستا!!!

علی یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 10:26 http://alitanha1966.blogsky.com/

سلام دوست خوب!
بعد از خیلی وقتها امروز به وبلاگم سری زدم. (مدتهاست دل و دماغی ندارم و کلاً توی خودمم) که نظر شما رو دیدم. از لطف خوشت ممنونم و خوشحالم که از آهنگی که این روزها زیر بارش بارون اواخر بهمن مدام گوش میدم، شما هم خوشت اومده و نیز از اون تصویر شب برفیم.
ناخواسته و هم از روی ادب و پاسخ لطفت اومدم وبلاگت و انصافا همین اول با دیدن این عبارتها دلم لرزید. خودم مدتهاست یه چیزی درونم گمه. شکستها، دلتنگیها، از دست دادنها و از همه بدتر یأسها مدتیه از اون آدم فعال و پرنشاط، یه پیرمرد سردرخویش و افسرده آفریده. ( چیزی که اصلا نبوده ام و نمیخولسته ام هم باشم) شعرت منو لرزوند چون یهویی احساس کردم دارم میفهمم چمه: من فکر کنم گمشده خودمو توی این عبارتهای شما پیدا کردم؛ یا لااقل فکر کردم که میشه بفهمم کیه و چیه. دیگه نمیگم؛ اگه خواستی خودت حدس بزن چیه.
و اما، وبلاگت خیلی نازه، خیلی سرشاره؛ اصلا اسمش برازندشه: همیشه عشق!
ممنونم ازت به خاطر اومدنت، خوش اومدنت، این وبلاگ نازت و این شعر لرزوننده!
همیشه عاشق باشی و عاشق هم بمونی!
درود و بدرود!

سلام دوست عزیز
چقدر دوست دارم که بگی خوبم انشاالله که همه چیز رو براه میشه
من عااااااشق اون آهنگم
واااای!چه قشـــــنگ...زیر بارون
و خیلـــــی هم عاشق اون عکس شدم!
با اجازتون کپی کردمش
هیچ میدونی ، شما هم با این نظر دل من رو لرزوندی(شکلکی برای توصیف حالم نیست)
هیچ چیز اتفاقی نیست...
کامنت شما برای من یه نشونه س
بهتر از این نمیشد تا بهم نشون بده که...
خداااااااااا رو شششککککر
حدس نمیزنم
اگر صلاح دیدی و دوست داشتی ، به هر طریق که خواستی ، برام بگو
لطف داری شما ، خواهش میکنم
کادوی شیرینیه: شعار من برای خودم
و ممنون از شما به خاطر این همه عشــــــقی که جاری کردی
در پناه خدا همیشه شاد و عاشق باشی

زهرا یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 16:45 http://www.romantic6370.blogsky.com/

این جمله رو باور دارم
همیشه سعی میکنم تا جایی که میتونم نسبت به آینده امیدوار باشم

خدارو شکر
ممنون که سر زدی

نونوچه یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 16:48 http://nonoche.blogsky.com

بدووووووووووووووووو بیا عزیزمممممممممم!!! آپ کردمممممم!!!
بوس بوس!!!
الان که پروین اومد .... تو رفتی؟!

منکه بدو بدو اومدم!
من از همینجا با صدایی رسا اعلام میدارم:
من همیییییییییییییییین جاااااااااااااااااااااام

نانازک یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 22:06

سلام خوش میذگرد؟آخ مون تفلونمون وصل شد ایول خیلی باحل بود هانی

سسسسسسسسسلام
مگه میشه ناناسی خودمو ببینمو خوش نگذره بهم؟
یووووووووووووووووهووووووووووووووو!
تشویییییییییییییق و هوووووووررررررررااااااااااااا بر مخابرات
قفونت نانا ، باحالی از خودته

وحیـده یکشنبه 30 بهمن 1390 ساعت 22:45 http://n0-life.blogfa.com

مــن با اجـازتــون لینکتــون میکنــم

و چنـد روز دیگـه کـه آی دی جدیدم ُ ساخـتم اددتـون میکنـم

اصــن انقـد خوشحـالــم کـه بـا یـه دونـه وحیـده دوسـتم کـه نگـو

واااااااای عزیزم منم لینکت میکنم
میسی وحیده جونم
(باز با خودم میحرفم یا با تو؟)
منمممممممم کلییییییییی خوششششحالممممممم هم اسم من

سودا دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 00:22 http://sodaytanhai.blogfa.com

وب زیبا و قشنگی دارین

اگر تنهای تنها شوم باز هم خدا هست
او جانشین تمام نداشتن های من است

مرسییییییی
عاشق این گفتهء دکتر شریعتی هستم
ممنون که سر زدی

بچه شیر دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 00:56 http://anahno.blogsky.com


آجییییییی
دستتو بده دستم یکم انرژی در کنیم
میخوام باهاش کامپولوترمو درست کنم


بفرمااااااا داداااااشیییییییییی
عینک دودی بزنین نور چشماتونو نزنه!
کامپولوتر درست شوووووووو

مرغ عشق معین دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 10:04 http://www.yardeli.bligfa.com

افل افل افل

یازدهم یازدهم یازدهم

مرغ عشق معین دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 10:10 http://www.yardeli.bligfa.com

و من ایمان دارم به این واقعیت زیبا که
وخدا هست هنوز
وخدا هست هنوز
وخدا هست هنوز

یووووووووووووووهوووووووووووووو
هست... هست... هست ...هست ...هست ...هست
خدا هست هنوز و خواهد بود

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 11:10 http://nonoche.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای افل شدم!!! نهههههههههههههههههه!!! باورم نمیشه!!!

آرهههههههههههه
باور کن

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 11:12 http://nonoche.blogsky.com

میسی که اومدی!!! مرغ دونیم به جوجه ایی مثل تو نیاز داره!!!!
قد قد!!!
این یه قد قد مادرانه ست به تو جوجه دوست داشتنی من!!!!
واس مامان جیک جیک کن
دوستت دارممممممممممممممممممممممممممممممممم
سرشار از بوس

خواهششششش میکنم
مگه میشه پیش تو نیام؟
چه قد قد باحالی
جیک جیک
جیک جیک
جیک جیک

منممممممم دووووووووووووووووسّت دارمممممممم
بوووووووووووس
بوووووووووووس
بوووووووووووس

بچه شیر دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 16:02


آجی جووون
آجییییییییییییییییییی
یاهو و جیمیل و.... همه قاط زدن
نمیتونم آن شم وی پی انم هم قطع شده(سبز)
این ایمیلمه
میشه آهنگ رو اینجا بفرستی ؟[
دو تا آهنگ از فرامرز برات میفرستم
اگه یه روزی رو فقط خودش خونده با داریوش؟! اگه خونده من نشنیدم
بووووووووووووس
این ایمیلمه
behzad.farhadi@mailfa.com


جووونِ آبجی؟
جوووووووووووووووونم؟
نبینممممم اشکاتو
اوووووووووووووخی
آهنـــــــــــــــگ
میسسسسسسی
آره دیگه! نشنیدی؟!؟!؟!
الان هر جا میری یکی یه گیتار دستشه اینو میخونه:
اگه یه روزی نوم ه تو ، توو گوش من صدا کنه
دوباره باز غمت بیاد , که منو مبتلا کنه
به دل میگم کاریش نباشه ، بذاره درد تو دوا شه
بره توی تمام جونم ، که باز برات آواز بخونم
عزیزم الان اینترنت ویییییییییییییژ زیر دستم نیست ولی فردا حتما آهنگارو دوباره به این ایمیلت میفرستم
دااااااااااااااداااااااااااشـــــــــــــــی
بووووووووووووس

روانشناس دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 18:33 http://www.shadkami.blogsky.com



یووووووووهوووووووووووووووووووووو وحیدی بلا
بدوووووووووووووووووو بیاااااااااااااااااااااااااااااا
حیف یاهو و جی میل باز نمیشه برات آهنگ بفرستم
یه پستی که گذاشتم که از عمق وجودم جاری ست


یوووووووووووووووهووووووووووووووو بر عزیز دلممممممممم
اشکال نداره ناناسی حتما فعلا خیر نیست
الان بدیو بدیو میاااااااااااااممممممممم

بچه شیر دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 18:53 http://anahno.blogsky.com


آجــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


دادااااااااااااااااااااااااااشی جونم

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:24 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!
جیک جیک!!
وحیده جون نقااااااااااااااااااااااااااااااااااشمممممممممممممممممم!!!!

یوووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
نووونووو جوووووووووونــــــــــــــــی

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:24 http://nonoche.blogsky.com

اینقده خوشمممممممممممم میاد که میای پیشمممممممممم

منمممممممممممممممممم
میایی بیایی ذوق مرگ میشممممممممممم

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:25 http://nonoche.blogsky.com

دوستت دارمممممممممممممممممم ناناسی!!!
راستی عوامل خارجیت نیستش!!! (شکلک سوت)

خیلییییییییییییییییییی میییییییییییخواممممممممممممممت
هر وقت خدا بخواد میاد ناناسی

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:27 http://nonoche.blogsky.com

راستی باز هم آپیدمممممممممممممممممم!!!
این روزها نونوچه هی می آپد هی می آپد!!! شما چطور؟!

احسنت به این سرعت
ما هم همینطور! ولی نه به این شدت

نونوچه دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 19:31 http://nonoche.blogsky.com

عااااااااااااااااااااااااااااااشقتمممممممممممممممم!!!







مثلا نقاشیه

قفووووووووووووووووونت برم
منمممم عاااااااااااااااااشششششقتمممممممممممم






بیا اینم ادامش
با دقت اینا رو بذار کنار هم!
وقتی کامل شد بیا دایره بازی

فرانک دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 23:20 http://fjoon.blogfa.com

سیلوم فدات شم یه سری به ما نزنیا
وای با این الاغه خیلی حال کردم
بیا پیشم مردم از دلتنگی یادت نره ها

سلام
الاغ؟!؟!؟
فکر کنم اشتباهی زنگ زدی!!!!

نونوچه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 11:22 http://nonoche.blogsky.com

نوزده نمره ی ممممممممممممممممممممممممممممن
نمره ی عشق تو بیییییییییییییییییییییییییییییست
میدونم نقاشی هام به قشنگیه تو نیست

از کجا فهمیدی؟؟؟
شوخی کردم!
سعید آسایش!!
اتفاقا هم نمرهء عشقت بیسته ، هم نقاش خوبی هستی عسییییییییسم

نونوچه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 11:22 http://nonoche.blogsky.com

جیک جیک!!!
سک سک!!!
میسییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نقاش من!!!
بوووووووووووووووووووس!!!

جیک جیک!!!
استب!!!نونوچه شده برنده!
خوش به حال پرنده(نوک سیاه)!!!
خواهشششششش
بووووووووووووووووووووووس!

نونوچه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 11:25 http://nonoche.blogsky.com
















اوووووف!!! نقاشیش خیلی سخت بود!!!

یعنی منم باید بهت بگم "نقاش من" ؟؟؟
نونوچه نقاش من!
خیلی زبان باحالیه!!!

نونوچه سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 11:27 http://nonoche.blogsky.com

از این شکلک خیلی بدمممممممم میاد ... دخترونه ست!!! سوسولیه!!!
من یه عمر تو تابستونا یخ حوض شکستممممممم تو زمستونا از شالیزار هندونه و هلو چیدممممممممم با دستای پینه بسته!!! تو پاییزمممممممممم می رفتم شکار مورچه ها!!! خیلی سختی کشیدمممممممممم تا رسیدم به اینجا!!! واس همین در شان من که زندگی کزتانه ای داشتم از این شکلک سوسولا استفاده کنمممممممممممممممم

الهــــــــــــــــــی بگردم!!!
چقدر سختی کشیدی عزیز دلم!
حالا من چیکار کنم که این شکلکه رو خیلی دوست دارم؟

نیلوفر سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 12:26

یک شبی مجنون نمازش را شکست/بی وضو در کوچه لیلا نشست/عشق آن شب مست مستش کرده بود/فارغ از جام الستش کرده بود/گفت یا رب از چه خوارم کرده ای/بر صلیب عشق دارم کرده ای/خسته ام زین عشق دل خونم نکن/من که مجنونم تو مجنونم نکن/مرد این بازسچه دیگر نیستم/این تو و لیلای تو....من نیستم!/گفت ای دیوانه لیلایت منم/در رگت پنهان و پیدایت منم/سالها با جور لیلا ساختی/من کنارت بودم و نشناختی...

یووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
گل بریزین
نقل بیارین
چراغونی کنین
نیلوفر جونی اومدهههههههههههه پیشم!!
عزییییییییییییییییییییییییییییزم
ممنووووووووووووووون از شعرت
خیلییییییییییییییییییی دلم برات تنگ شده
یه قرار بزار همو ببینیم
خییییییییییلییییییییییییییییییییی دوووووووووووووووووسّت دارم!

زودی باز بیا پیشم

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 21:29 http://anahno.blogsky.com


آجی خیلی قشنگن آهنگا الان دارم چهارمی رو میگوشم
کامران و هومن خیلی قشنگه ببینم آخری چیه
اوووه دخی میخونه
خب بازم گوش بدم آهنگ منتخب رو معرفی کنم
هوووووووووم سخیده انتخاب ولی باید یکی افل شه
آهنگ منتخب مااااااااااااااااااااا کسی(آهنگی) نیست جززززززززززززززززز؟!!!!
"تنهام"
مرسییییییییییییییییییییییییی
لامصب اول چه قشنگه


یوووووووووووووووهووووووووووووووووووو
من به شدت همه شو دوست دارم!
یک ... دو ... سه ... بوووووووووووووووووم
ایول سبک انتخابــــــــــــــــی
اتفاقا تصویریش خیلی باحالهههههه
به افتخارت دارم آهنگ انتخابی تو رو میگوشممممم
خواهششششش
داداشـــــــــــی بووووووس

مرغ عشق معین سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 22:35 http://www.yardeli.bligfa.com

نظر من کو؟
نکنه خوردیش؟

همون بالاس دیگه!!!
نه ، به خدا ناهار خوردم!!!

فرانک سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 23:10

سلام وای اره عزیز شرمنده

سلام
دشمنت شرمنده عزیزم

نونوچه چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 09:45 http://nonoche.blogsky.com

بدو بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ببین نونوچه ت چه کرده!!!!
هویجت رو جهانی کرده!!! (شکلک سوت)

یووووووووووووووهوووووووووووووووو
هویج منو؟!؟!
خوبه ، اینجوری همه میفهمن ریشهء واقعی یعنی چی!

نونوچه چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 09:50 http://nonoche.blogsky.com

هههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
بازممممممم نونوچه!!!

جوجه من تو از این شکلک خوشت بیاد!!!
به افتخااااااااااااار تو ...




تقدیمممممممممممممم با عشق!!!

نههههههههههههههههههههههه
آشتی کردی باهاش!!
یوووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
اینا هم کادو پیچ شده با روبان آبی واسه نووووووونووووووو جوووووووونی:


قفونت عشقت برم ناناســـــــــــــــی

نیلوفر چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 11:36

سلام عزیز دلم چطور مطوری؟؟؟؟؟؟اتفاقا منم تو فکر 1 قرار بودم.........اما الان یکم درگیر خود خوان بودن کلاسام.هر لحظه 1 خبر تازه میشهایشالا تا قبل عید همو میبینیم یا اگه نشد تو عیدمنم دوست دارم مراقب خودت باش

سسسسلااااااااااااااااااااااام نیلوفر جوووووووووونـــــــــــی
خداروشکر خووووبم
تو شطوری نانا؟
درگیر خودخوان بودن درسایی؟!؟
پس باید یه دور ببرمت دانشگاهمون!!!!!!
آدم خودخوان بودن درساش یادش میره!!
ای بابا!!! خودتو درگیر این اخبار نکن! آدم دیوونه میشه از دست اینا
ایشالا قبل عید ببینمت
نکنه میخوایی بیایی شمال منو ببینی؟
عزیییییییییییییییزمی
قفوووووووووووووووووووونت
تو هم مواظب خودت باش جیگری
بووووووووووووووس

نونوچه چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 21:02 http://nonoche.blogsky.com

با این شکلک نه آشتیدیدممممممممم!!! (شکلک سبز لب فشرده)

عاااااااااااااااااااااااااااااااشق این شکلک مممممممممممم!!!

به افتخار تو این شکلک رو اومدمممممممممم!!!

بوس!!
بوس!!!

نه آشتیدی؟!؟!
میخوایی خودم میون داری کنم ، آشتیتون بدم؟
گناه داره! دختر خوبیه ها!

بفرماااااااااااا












بووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووس

نونوچه چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 21:03 http://nonoche.blogsky.com

میسی که میااااااااااااااااااااااااااااااااااااای پیشم
ولی پروین
همش با عوامل خارجیا می گرده!!! شنیدم چکمه ی قرمز می پوشه!!!

خواااااااااااهشششش
اووووخی! پروین جونی
پروین با عوامل خارجی نمیگرده!
همهء دوستاش داخلین
چکمه رو دیگه نمیدونم؟!؟!

نونوچه چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 21:26 http://nonoche.blogsky.com

جانمی جاااااااااااااااااااااااااااااااان پروین برگشته
میسی

آرههههههههههههههههههههه
بازم بوی عطر پروین جوووووووونی میااااااااااد
خواهشششششششش

بچه شیر چهارشنبه 3 اسفند 1390 ساعت 23:50 http://anhno.blogsky.com


سیلام
حالم گرفته آجی
اومدم برات گریه کنم برم
بای

سلام گل پسر
چییییراااااااااااا؟
چییییییییشدهههههههه؟
بذار با هم گریه کنیم!!
من طاقت ندارم داداشم اشک بریزه

علی پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 02:38

سلام !
چرا هنوز همین مطلب؟
گو این که، همین یه دونه مطلب هم واسه خودش یه دنیاست!

گویند که لحظه‌ایست روییدن عشق
آن لحظه هزار بار تقذیم تو باد!

شادان باد هماره دلت!

سلام
منتظرم...انشاالله به زودی پست جدید میذارم
خداست که ارزشمندش کرده

واقعا ممنونم از این همه لطف شما
زبانم قاصره از تشکر ، بابت خصوصی و شعر زیبات

و کامنت شما در عین زیبایی ، زیباتر میشه وقتی آدرست زیرش باشه
دل شما هم سرشار از عشق ِ مهربونترین عشق

مرغ عشق معین پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 13:59 http://www.yardeli.bligfa.com

حس می کنم حریر حضورت را در لحظه های
سختی تنهایی

بوی تو در فضاى زمان جارى ست مانند

عطر پونه ى صحرایی

در برف زارِ سردِ دلم کرده ست اى نرگس بهارى

من سبزت

تقدیر ، این مقدّر بى برگشت، تقدیر،

این سفیر اهورایى

می گوید از یکی شدنم با تو احساسم ،

این لطافت سحرانگیز،

حسّم به من دروغ نمی گوید درپیشگاه

اقدس شیدایى

بوی تو را شنیده ام از باران، بارانِ چشم هاىِ

غزلْ کاران

در آبسال سبز غزل کاری با رمزِ صبح شرجى

ِرؤیایی

آتش زدى به ظلمت ایمانم ،

برداربستِ طاقت ِ بنیانم

با چشم و روى ِ روشن ِ خورشیدى ،

با گیسوى طنابى یلدایى

عاشق که مى شدم نهراسیدم

از فتنه هاى واهى بدنامى

از آن که گفته اند که مى ارزد ،

عاشق شدن به فتنه ى رسوایى
******************************
*************************
یووووووووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
علووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ملووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووسم
عاشق شدن ارزش رسوایی شو داره خدایی!
دمش گرم این شاعره!
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
صد شکر به وب پروین!
اینجا راه نیست ادم رد شه!
هر لحظه حس میکنم الانه گم بشم!
این بهزاده احتمالا فردا با انتگرال ازدواج میکنه!
بعد بچه شم لگاریتم به دنیا میاد
نوه هاش ماتریس میشن!

خوبی خانوم خوشگله؟
چه خبرا؟
همش به این فکر میکنم یه وقتی وب نداشتی چقدر با معرفت بودی
هر روز به من سر میزدی
ولی من چی؟
اصلا وقتش نیست!
ایشالا یه روز مامان بشی بعد متوجه میشی چی میگم!
با درسا چطوری؟
بخون علوس ملوس که هیچی جز این به کارت نمیاد
میگما میدونی مامی شوهری زیاد دوست داره؟
جای من مامانتم ببوس!


سسسسسسسسسلام عزییییییییییییییییییییییزم

چه شعر خوشدلیییییییییییییییی میســــــــــــــی
باهات موافقمممم
یه عشق نابه ناب ، ارزش رسوایی رو داره ، اگر خدا بخواد
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
خیلییییییییییییی باحال گفتی
داداشییییییییییییی نباشه ، کی اینجا اتوبان بزنه با نظراش؟!؟!
نه نترس ، گم نمیشی!
خودم هواتو دارم عزیییییییییییییزم
انتگرال؟!؟! دختر خوبیه؟؟؟؟
من داداشمو دست هر دختری نمیدم هاااااا
log؟؟؟
دارم تصور میکنم بچه هاشو!!
ولی من لگاریتم دوست دارم! فکر کنم عمهء خوبی میشم
دیگه نمیدونم سنم به دیدن نوه هاش قد میده یا نه!
(داداشی کجایی که نوه نتیجه هاتم اینجا به صف کردیم ، دیر بیایی ندیده و نبیره هم اضافه میشه!!!!)
میسی خوبم گلم
تو چطوری؟ خوش میگذره با تپل و مپل؟؟؟
از دیکته چه خبر؟
بنویس: دکتر ===> دکدُر
قربوووووووووووووون مرام و حافظه ت عزییییییییییییییزم
اشکال نداره نازنین
مامان؟؟؟
من؟؟؟
قربون دستت!!! من مامان نشده درک میکنم
ارزش دوست نه به زیبایی اوست ، نه به دارایی اوست.تنها به وفاداری اوست...
کتابا رو گرفتم ایشالا یاورشو استاد کنم!!!
ولی یاد دانشگاه که میفتم...
چشششممممممممممممم
(حال کردی چه عروس مطیعی نصیبت شده!!!!)
تو هم میدونی من چقدر دوسسسسسسسسستت دارم؟؟؟
فدای محبتت عزیزم
پاشو ماچ میکنم ، آخه آب جوش ریخته روش
مامی منم برات بوس فرستاد

نو پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:20 http://nonoch.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووووو
وحیده جون فنی پرس
بوس
بوس

یووووووووووووووهووووووووووووووووووووو
نونو جون نصفه نویس
چرا اسم خوشگلتو اینجوری نوشتی؟!؟!؟
راستــــــــــــــــــــــــــی!!!
آدرسات چرا ته نداره؟!؟!؟

بوووووووس
بوووووووس

نونوچه پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:24 http://nonoch.blogsky.com










پروین چکمه قرمز نمی پوشید چکمه هاش صورتی ان عوامل خارجیا واسش پاپوش دوخته بودند می خواستن از من بگیرنش نامردا با نقشه اومده بودند جلو















اوووووووووووخی! صورتی؟!؟!
مگه کسی میتونه پروین جونی رو از تو بگیره؟!؟!؟
عشق شما دو تا محکم تر از این حرفاس

نونوچه پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:28 http://nonoch.blogsky.com

کامنت مرغی خیلی طولانی بود
یعنی من حااااااااااااااااااااالم خرابه عزیزممممممممممممم
کی اینو خوونده بود؟! دی!

مرغ عشقــــــــی ، مثل خودت ، عزیزمه
من عاشق طومارممممممممممممممم
انقده ذوقیدم که نگو
میخوایی زنگ بزنم 115 ؟!؟
من خوندمششش

نونوچه پنج‌شنبه 4 اسفند 1390 ساعت 22:38 http://nonoch.blogsky.com


-

=


اگه گفتی چرا؟!

آخه این این شکلی رو دعوا کرد ... نتیجه ش گریه شد!

درود بر صدام یزید کافر دیکتاتور!!!

آخه چرا دعوا؟؟؟
حالا ببین من چه کردم!!!

+ =

درود بر...؟؟؟
این باحالترین تیکهء اخراجی ها بود!!

محمدآقایی جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 12:03 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

مطلبی شبیه مطلب شما را در لینک زیر خوندم
جالبه شما هم سر بزنید

http://ye2khtare.blogsky.com/

چه جالب
حتما سر میزنم.
ممنون

مرغ عشق معین جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 12:14

وحیده جون این پسر زلزله چشه؟
چرا نت نیومده دو روزه؟
چرا اینجام اومده گیه تلده؟
من دوسملش دارم شدید

نمیــــــــــــــــدونم!
فقط گریه کرد و رفت! دیگه نیومد بگه چی شده!
منم نگرانش شدم ، داداشمه خب
اوخی!
منم دووووووووووسش دارم خیلی زیاااااااااااد
ولی از روی جواب کامنت هایی که داده بود ، حس کردم مشکلش حل شده

هیچ مهم نیست جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 17:37 http://mohemnisthich.blogfa.com

بردیم بر دوســت نـــثار از یـــک گل
هستیم اگر چه شرمساز از یک گل


...(گل)

@
@@@
@@@@
@@@@@
@@@@@
||
( )
||
U

نونوچه جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 18:38 http://nonoche.blogsky.com

هه! دیروز یه نبرد داشتم با یه عوامل خارجی! سپردم به بچه های بالا ازم فیلم بگیرن! دی!
برو ببین...
اینم لینکشه!!
http://www.smilehaa.org/uploads/Smiles/Small_Yellow_Chicken/20110726221134653.gif
هوی هوی! نونوچه ی قهرمان!
هوی هوی! نونوچه ی قهرمان!

چه عاملی هم هست!!!!
خارجیه خارجیه!!!!
ایول به تو!!
هیپ هیپ ، هوووووووووووووراااااااااااااااا
هیپ هیپ ، هوووووووووووووراااااااااااااااا
هیپ هیپ ، هوووووووووووووراااااااااااااااا

نونوچه جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 19:41 http://nonoche.blogsky.com









نونوچه جمعه 5 اسفند 1390 ساعت 19:48 http://nonoche.blogsky.com

بدو با پیکان پروین بیااااااااااااااااااااااااااااا
دوباره دون پاشیدم (شکلک سوت)

یووووووووووووووووهووووووووووووووووووو
اومدممممممممممم
اتفاقا گشنمه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد