همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

همیشه عشق...

کائنات بر پایهء عشق بنا شده. خدا عشق است و عشق همه چیز... هرگاه عشق را در زندگی جاری کنیم،شاهد معجزه حضور خداوند خواهیم بود...

رنگ و عشق

 

هر کدوم از لحظه های زندگی یه رنگ خاص دارن 

 

سفید ، قرمز ، نیلی ، سبز و...شاید سیاهِ سیاه 

 

اما زیباست باور کنیم 

 

 ـ از سفید تا سیاه ـ 

 

هیچ چیز بیهوده و بی دلیل اتفاق نمی افته 

 

هیچ کدوم از رنگ ها ترسناک و نفرت انگیز نیست  

 

مهم درسیه که اون رنگ با خودش داره 

 

مهم میزان استفاده ایه که با کمک عشق خدا میبریم 

 

و 

 

 خدای مهربون این قدرت رو به همهء ما عطا کرده 

 

تا بتونیم  

 

 تک تک این رنگ ها رو با 

 

عشق

 

لمس کنیم  

 

 

 

نظرات 42 + ارسال نظر
روانشناس چهارشنبه 19 بهمن 1390 ساعت 20:29 http://www.shadkami.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
چه خوووووووووووووووووووووشگل
چیقده من با حرفای تو موافقم
این سیاه سیاه و خیلی خوب اومدی
چون واقعا یه وقتایی زندگی آدم سیاه سیاه میشه
ولی نباید ازش ترسید و ناامید شد
مهم درسیه که از اون رنگ میگیریم
خییییییییییلی عالیییییییییییییییییییییییییییییییی بود
اینم قبول دارم که خدا این قدرت رو به همه عطا کرده
این قسمت آخرش که دیگه یه چیز دیگه س دیگه
تک تک این رنگ ها رو با
عـــــــــــــــشششق(از همون عشقا که من تلفظ میکنم)
لمس کرد
چه عکس خوشدله ای هم
آخ که چقدر من عاشق رنگ زرد ام
نارنجی رو هم دوس دارم ولی بازم اول زرد
.
.
.
ایشاالله که بتونیم معنی همه رنگا رو بفهمیم و ازش درس بگیریم

سسسسسسسسسلام
افل شدنت مبااااااااااااارکککککک
دل به دل تلگراف میزنه دیگه!! منم با حرفای تو موافقم
آره. ممکنه سیاهی تو زندگی زیاد باشه ، اما بی حکمت نیست!
شاید ما نمیشنویم و سیاهی بیچاره داره هوار میزنه: بابا از من استفااااااااااااده کن! منم مفیدم!

این عشقی که گفتی رو همون جوری خوندم!!
عااااااااااااااشق این عکسه م
پر از عشق و خداس
هر رنگی جای خودش قشنگه
.
.
.
ایشالاااااا

بچه شیر پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 00:56 http://anahno.blogsky.com


اینو جدی میگما
آبی منو یاد خدا میندازه خیلی آرامش بخشه
قرمز هم یاد بوق
رنگ زرد یاد عشق
رنگ سفید یاد حقیقت
یه خوابی دیدم قدیما
همیشه بهش فک میکنم
یه کتابی بود اسمش کتاب رنگها بود(تو خواب)
گشتم نبود
هر رنگی جای خودش زیباست


هوووووووووووووووم
رنگها واسه هر کسی یه تعبیری داره
مثلا برای من سفید رنگ پاکی +عشق حقیقیه
چون داداشیمو دوست دارم بحث قرمز-آبی رو خاک میکنم تا دربی بعد!!
اووووووووووخی!
چه خواب جیگری دیده بودی
با جملهء آخرت کاااااااملا موافقم

المیرا بیخیال پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 12:31

❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss

مرسی عزیـــــــــــزم
بوووووووووووووووووووس

روانشناس پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 19:28 http://www.shadkami.blogsky.com

یوووووووهوووووووووووووووووو
افل شدم
سلاااااااااااااااااااااااااااااام
من خووووووووبم تو چطوری؟؟؟
خعلی موافق اینم که گفتی:
سیاهی بیچاره داره داد میزنه از من استفاده کن
هووووووووووم
یه چیزی خیلی مهمه! اینکه جنبه ی تجربه کردن همه
رنگ ها رو داشته باشیم
تجربه کردن همه ی رنگ های زندگی هم خیلی خوبه
باریک! عشق و باید همون جوری تلفظ کرد
دووووووووووووست میدارم جیگویی بلا

یووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
سسسسسسسسسسلام!
بــــــــــــــله!بـــــــــــــله!
خدا رو شکر که خوبی
منم خوووووووووووبم
عزییییییییییییزمی
منم میدووووووووووستمت جیگر طلا

PaRi جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 11:55 http://magicgirl.blogsky.com

لایک!

اگه اینطور نبود خدا دنیا رو رنگارنگ نمی آفرید...

یووووووووووووووهوووووووووووووو
پری جونم
بــــــــــــــله
لایک!

بهزاد شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 02:01

بچه شیر شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 12:35


آجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
کجایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


داداااااااااااااشـــــــــــــــــــــــــــــی
اینــــــــــــــــــــــــــــــجاااااااااااااااام

نانازک شنبه 22 بهمن 1390 ساعت 22:24

سلام عروس قصه هادلم برا تو وپری قد سوراخ جوراب مورچه شدهخیلی باحال بود باهاش موافقم اما به شرطی که تو زندگیمون اجراش کنیم

سلاااااام ناناســـــــــــی
چیطوری خوشجیله؟
منم دلم تنگ شده
ایشالا این مسیر طولانی ، دلتنگی رو هم برطرف میکنه
اگه اجراش نکنیم که در حد حرف میمونه!!
گفتم که همه با هم اجراش کنیم
اینجوری زندگی قشنگتره

بچه شیر یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 00:25


ajiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

wer r u?


dadashiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

I'm here

روانشناس یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 13:17 http://www.shadkami.blogsky.com

بووووووووووووووووق در حد صدای کامیون
سسسسسسسسلاممممممممم
چطوووووووووری وحیدی بلا
انقده دلم تنگولیده که نگو
دلم برا مژی هم تنگولیده
منم دیشب داشتم عکسامون رو نگا میکردم
کلی یا خاطره هامون کردم
خاطره های ما هم حکایت همین رنگا رو داشت
از سیاه تا سفید
دانشگاه ترمینال جنوب که بودیم میرفتیم بوستان بقل قدم میزدیم !
دانشگاه عباس آباد برم ببینم کجاست!ولی فکر کنم میتونیم بریم کوه های بی بی شهربانو قدم بزنیم
فردا جور بشه میرم با خواهرم دنبال دانشگاه میگردیم
زمان حذف و اضافه اومد خبر بده برم یه تجدید نظری بکنم
دیروز یه کوچولو اومدم نت دیدم اصلا نمیشه
سه ساعت پیلیز ویت میده
منم بیخیال شدم
خععععععععععععلی دوست دارم
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاااااااااااااااااااااچچچچ

سسسسسسسسسسسسلام
عزیز دلم
خوووبم! تو چطوری؟
منم دلم تنگ شده ولی اصلا حس بیرون اومدن از خونه نیس!
شاید فعلا کتابا رو هم نگیرم!
از سفـــــــــــید تا ســـــــــــــیاه!
مــــــــــــواااااااافقم
رشته کوهای بی بی شهربانو که قدم زدن نداره!
باید با مخلفات لازم بریم کوه نوردی!!!
حیف! برف نداره از اون بالا لیز بخوریـــــوووووم(بر وزن بابا شاه!)
این بار مسئولیت یافتن یونی با خودته!
راه فرار نداری ، پس امروز و فردا نکن!!
اصلا حسش نیست این همه راه رو بریم اول صبحی!
ایشالا این مسیر به این بلندی ، موفقیت های بلند هم به دنبال داشته باشه
زمان حذف و اضافه که معلومه!!
6 تا 11 اسفند
امروز هم نت داغون بود!!
نوبرشو آوردن!! فجر نیست که زجره!!!!
منم دووووووووووووووووووست دارم ناناسی
بوووووووووووووسسسسسسس

ستاره پرداز یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 17:02 http://www.farniyaschool.mihanblog.com

جالب بود
ممنون
سعی کنید یک رنگ باشید تا درمنشور چشم دیگران تجزیه نشوید...
این تنها چیزی بود که به ذهنم رسید در مورد پست زیبایتان
موفق باشید

یک رنگی از منشور چشم دیگران یعنی: همیشه تن دادن به خواسته های اونها!
چشم دیگران همیشه منشور خواهد بود!
چون یک رنگی تو هم ، اونها رو راضی نخواهد کرد!
همیشه ملاک خواسته و عشق خداست
شاد و پیروز باشید

نای دل فقط آه یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 18:24 http://arbab-hosein.blogfa.com

عشق را به هرکس ندهندش...
اگه دارای آنید مراقبش باشید...

اما به نظر من از طرف خدا ، عشق به همه داده شده ، میشه و خواهد شد!
این ما هستیم که باید چشم دلمون رو باز کنیم و شاکر این موهبت عظیم الهی باشیم...
ممنون از حضورتون

نونوچه یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 20:40 http://nonoche.blogsky.com

نهههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
وحیده جونم الان من چه رنگی ام؟!

آرههههههههههههههههههههههههههه!!
هر موقعیتی یه رنگی داره
ولی تو رنگت رنگ عششششقههههههههههه عزیــــــــــــزم

نونوچه یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 20:41 http://nonoche.blogsky.com

خیلی متنش باحال بود!!! تو رنگت آبیه!!!

میســـــــــــی ناناسم!
باحالی از خودته
آآآآآآآآآآآآآبــــــــــــــی؟؟؟

نونوچه یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 20:42 http://nonoche.blogsky.com

من هر کی رو که دوست دارمممممممممممممممم آبی می بینممممممممممممممم!!!
ولی ا س ت ق ل ا ل ی نیستمممممممم!!!
جدا نوشتمممممممممممممم تا فیلترم نکنی نقاش جونم


رنگ منم رنگ عشقه
ولی آبی نیس!
اما چون رنگ عشق تو اینه و (ا س ت ق ل ا ل ی نیستی!) ، باااااااوشششههههه
مگه میتونم عزیز دلمو فیلتر کنم؟!

مرغ عشق دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 09:13 http://yardeli.blogfa.com

یووووووووووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو
علووووووووووووووووووس ملووووووووووووووووووووووووووس
خوبی تو عزیز جونم
چه خبرا؟
اومدم یه سر بزنم به علوسم از دهات ماستی دوغی چیزی واسش بیارم
بخوره صفا کنه
علوس جون خیلی اپت خوشگل بود اما بین این همه رنگ باید سعی کنیم یک رنگ باشیم
هیچی جای یکرنگی وصداقت رو نمیگیره
دوست دارم شونثد تا هوار تا

یووووووووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووووووو
سسسسسسسسسسلام عزیز دلم
من خووووووووبم ، تو چطوری عزیزم؟
میدونی چیه؟
خودت بهتریییییییین هدیه ای واسه من
میســــــی اما چرا همه این جوری برداشت میکنن!!
منظور من موقعیت های زندگیه نه خود افراد!
عاااااشششششقتم زیاد زیاد




مرغ عشق دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 09:15 http://yardeli.blogfa.com

پر باز کن... پرواز کن تا اوج، تا عشق، تا خدا...


می دانم که می رسی.. در طالع تو نیک بختی است پس نهراس پرواز کن...


چوپان دروغگو فهمید که اگر کسی فریاد کمک برآورد


سریعا" به کمکش بشتابد


که یا تنهایی به کسی فشار آورده


و یا واقعا" گرگی در کار است


میســـــــــــــی نازنین من
خیلـــــــــــی جیگرهههههه

نونوچه دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 10:15 http://nonoche.blogsky.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااای نقاش من!!!
بوس بوس!!!

وووووووووووووووویییییییییییییییی جیگر منی
بووووووووووووووووووووووووووووس

هیچ مهم نیست دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 14:02 http://mohemnisthich.blogfa.com

Fill vacancies with suitable words:(Two scores)

My name was not himself

(................................)

Guidance :
French is the answer:Nous faisons tout le même titre sont

(big smail)
Hi my daughter. Your personality is very kind and
lovely and praiseworthy.Just as Ms. Parvin. I am happy to accompany you.
use the pronoun we instead of I .Goes back to my writing experience. As time passes and learn more about me and my style Clarify the issue for you
.

Yes. Quite properly noticed. I think so .You like and dandelion The exquisite beauty and emotion and is being freely .Oh ... I wish I'd just like you. This is my dream.


Meanwhile, it seems that we are identified as foreign agents. Comes to our care.Afraid of sudden terror .(smile)

yoooooooooohooooooooooooo
Hi, my dear friend
How are you?
I did'nt need any guidance!! I filled it!
"MY DEAR FRIEND" in my opinion and "does not matter any" in your's
You are my important friend that i really like to know and digging you!
Can two sister, not be similar in personality and...?! Those who love eachother
But i know! Parvin is better than me in feelings, understanding, arriving to the light and...!
That is very very kind of you
If its not selfishness, the others think about my face just as you! But i don't believe it!!
I always thanks for this God's gift but i really tired & despreate than every one attention to my face! only my face!!
Namely appearance is more important than interior?!!!!!!
And my dream is spending my time near you! And certainly Parvin
I think when both of you & me be together, the time will be very very beautifull and full of God
She is kiding you(am i write correctly?)
Some of my friends don't know Engilish & they want to read our conversation! If you know it advisable, we talk Farsi in future
And it is clear that my English is really not good & not acceptable!
Under the protection of God.

نونوچه دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 22:37 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووهووووووووووووووووووو!!!
یه عوامل خارجی واقعی از لونه تو اومده لونه من
کیه؟!

یووووووووووووووووهووووووووووووووووو
عزییییییییییز دلم
چرا گریه؟!؟!؟!
انقدرا هم خارجی نیست
یه دوست خوبه
دوست منه
و البته اول دوست پروین جونی
و شاید تو هم در آینده دوست بدونیش

سهیل دوشنبه 24 بهمن 1390 ساعت 23:56 http://setareyesoheyleman.blogfa.com

سلام ابجی مطالبت خیلی بیسته . چه عکس نازی رو انتخاب کردی من خیلی دوسش دارم .
شاد و موفق باشی

سلاااااام داداش سهیل گل
مرسی
خودم هم عاشق این عکسم

بچه شیر سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 11:18


hd,g Hf[,gd
ایول آبجولی عشقی
مرسی عجب عکسی بود چه اسمی هم داشت
ای که گفتی ولنتاین(ولم تایم.ولمتانک....)مبارک
یه لحظه صب کن یه چی بهت بدم
http://s1.picofile.com/file/7297965157/aji_vahide.jpg


عزیز دلم تو بدون لاتین هم داداشی خودمی
خواااااااااااااهشششش
وووووووووووووووویییییییییییی!
چیقده خوشجیله
میسسسسی داداشـــــــــــــی

نونوچه سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 11:38 http://nonoche.blogsky.com

یوووووووووووووووووووووهووووووووووووووووووووو!!!
ولینتانت مبارک وحیده جونممممممممممم!!!
بوس بوس!!!

یووووووووووووووووهوووووووووووووووووو بر تو عزیز دل
میـــــــــــــسی
بر تو هم مبارک ناناسی
بوووووووووووووووووووس

نونوچه سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 11:39 http://nonoche.blogsky.com

این عوامل خارجی دختره؟!

نوچ!

مرغ عشق چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 08:39

سیلوم صبح کله سحری سا عت نهیت بخیر
خوبی مامی؟
میدونی چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
دوست دارما
علوس ملوس خودمی

سسسسسسلام عزیز دلمممممم
خدارو شکر ، خوبم
تو چطوری؟
نههههههه! چیه؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ووووووووووووووووووووووییییی
منم دووووووووووووووووست دارم ناناسی
بیشتر از اونی که فکرش رو بکنی تو دلم جاداری عزیزم

مژگان چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 10:47 http://www.eyebrow-wet@yahoo.com

سلام عزیزم
گاهی به تمامی صفحه زندگی ادم جوهر سیاه پاشیده میشه که دیگه نمیشه بهش هیچ رنگی بزنی همش سیاهه سیاه

سسسلام خانوم خانوما
چطوری؟
تا ازین سیاهی استفاده نکنی و درس لازم رو نگیری که چشمت به رنگ بعدی نمیفته عزیز دلم
تازهههههه
برو یه قوطی رنگ سفید از خدا بگیر بریز روش
دیگه مطمئن باش سفید سفید میشه مثل برف

بچه شیر چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 17:52


مژگان بجای وبلاگت ایمیلتو نوشتی

شایعه پراکنی؟!؟!
چه استعدای داشتی من بی خبر بودم!!!
داری شکوفا میشی!!

بچه شیر چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 18:26


سیلوووووووم سیلوووووووووووم
اومدم اذیتت کنم برم

سسسسلام سسسلام
2 قدم برگرد عقب!!
زیادی شکوفا شدی!

محمدآقایی چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 18:52 http://mohammad-aghaiy.blogsky.com/

هر رنگی یه حرفی واسه گفتن داره
هر کسی هم از هر رنگی یه برداشتی داره
و همه رنگها مکمل همدیگه هستند

فکرمیکنم این بزرگترین معجزه رنگها باشه

هر رنگی به تنهایی یه درسی داره و رنگ ها با هم زندگی رو تشکیل میدن
درسته
اینه معجزهء رنگ ها

بچه شیر چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 19:14


سلام آجی
یه کم از رنگ عشقت بده اتاقمو رنگ کنم


سلام داداشی
عشق من که ناچیزه ، با عشق خدا رنگش کن ، قشنگتر میشه

نونوچه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 20:59 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!!!
این پروین کجاست؟!

سک سک
پروین جونی؟
همین جاست
احتمالا دچار تب تنبلی شده!!
آخه بد تبیه! لامصب بگیره بد میگیره!!!

نونوچه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 21:03 http://nonoche.blogsky.com

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس!!!

بووووووووووووووووووووووووووووووووووس!!!
اوف!!! چه حالی میده... عوامل خارجی نمی توونن ببوسنت!!! دل همه شون چیز!!! شصت پاشون خیس!!!

بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!!! اینم واس اینکه چششون دراد!!!

شگفتا!!
به چه نکته ای اشاره کردی!
کنکوری بودا !!!
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

نونوچه چهارشنبه 26 بهمن 1390 ساعت 21:06 http://nonoche.blogsky.com

دوستت دارممممممممممممممممممممممم ناناسم

عزییییییییییییییییییییییزمی
منم دوووووووووووووست دارم زیاد-زیاد

نونوچه پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 19:25 http://nonoche.blogsky.com

یووووووووووووووووووووووهوووووووووووووووووو بر وحیده خودم!!!
بووووووووووووووووووووووووووووووس!!!
هه!!! هه!!! این خنده واس عوامل خارجی بود... دلشون جیز شده!!!
واااااااااااااااااااااااااااااای پس پروین دچار تب حاد تنبلی شده!!!! این تب از عوامل خارجیه؟! پروینممممممم از دست رفت!!!

میری دانشگاه ناناسم؟! کلاسات شروع شدن؟!
باز درس و امتحاااااااااااااااااان... (شکلک سبز با لبای فشرده شده)

موفق بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشی گل من!!!
بازم بووووووووووووووووووووووووووووووس!!!
حسابی آمپر عواملا پرید... تحویلشون نگیر!!! بذار بسوزن!!! اندازه ده تا سوزن!!!
دوستت دارمممممممممممممممممممممممممممممممم

یوووووووووووووهووووووووووووووووووو بر "نوووووونووووووو" عزیز دل من
نه بابا تقصیر خودشه!! باید بری شصت پای خودشو بگیری!!!
نه عزیزم ، از همین شنبه شروع میشه!
از این به بعد یونی رفتنی یه سفر درون شهری داریم!!!
میســــــــــی عسیسم ، جادهء پیش روی تو هم پر از عشق و درسای قشنگ
ای داد بی داد!!
بوی دعوا میاد!!!!
دو طرف خونسردی خود را حفظ کرده ، اجازه بدین وارد رینگ بوکس بشین بعد !!!!
نوووونوووو این چه موجیه راه انداختی؟ مکزیکی که نیس!!
این دوستم دوست خوبیه
عوامل خارجی نیست ناناسم
منم دوووووووووووووووسسسسسسست دارمممممم
بوووووووووووووووووووووووووس

هیچ مهم نیست پنج‌شنبه 27 بهمن 1390 ساعت 20:13 http://mohemnisthich.blogfa.com

سلام دخترم...
که گفته است نمی توانیم ؟
درود خوانم و تواضع نمایم و خدمتت کنم
چون بندگانت زنم بوسه بر رکاب و عــنان

دیدید که میتوانیم ...

سلام دوست عزیزم
خوبین؟
مگه من حرفی از توان کسی زدم؟!؟!
امان از این شعرای مرتبط شما

قدرت نمایی؟؟؟

هیچ مهم نیست جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 13:26 http://mohemnisthich.blogfa.com

سلام دخترم..

چو از یادت شــوم غافل،نه جان ماند مرا نه دل
دمی بی یاد تو بودن،تو نیز ای دوست نپسندی

977
(لبخند)
[گل]

(نظر خصوصی)

درود بر شما

پسندم آنچه را جانان پسندد

977 ؟؟؟!!!
زبان جدیده؟؟؟
(ترجمه نمیکنید؟)
293 رو میدونم چی میشه!
اینو بلد نیستم!! بریم سوال بعدی!

(خصوصی بود؟!!دیر گفتین!)

وحیده جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 14:40 http://n0-life.blogfa.com

هم اسم بودنمون باعث شد بیام وبت :)


سسسلام بر هم اسم خودم
(چه حس جالبی! انگار خودم دارم جواب خودمو میدم!!)
بازم بیا وحیده جان

بچه شیر جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 21:11 http://anahno.blogsky.com

sghl
سلام آجی وحیده
خوبی؟
چقد قشنگ جواب دادی با عشق خدا رنگش کنم

سلام بر عزیز دل آبجی
بــــــــــله!خوووبم
تو چیطوری؟
خب دیگه! وحیده جوابُ رو سفید میکنه ، جواب وحیده رو!!
((بوووس))

شلیر شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 10:28

سلام وحیده جونم
پستت جالب بود مرسی که خیلی سنجیده عمل میکنی ایشا...تا تهش ایجوری بری..
یکی از دوستای وبلاگ نویسم که خیلی جالب مینوشت قراره جمع کنه حالم گرفته کاش نره

سلام عزیز دلم
چیطوری؟!
کوجا بودی؟!
سنجیده؟!؟!؟
من؟!؟!؟!؟
نه عزیزم منم مثل همه ام! متاسفانه غلط زیاد دارم!
ولی خدا بخشنده س
به امیدش سعی میکنم

هیچ مهم نیست شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 16:28 http://mohemnisthich.blogfa.com

....
ای اماااااااااااااان....خدا به دادمان برسد......
عدد مرقومه شاه کلید (پسورد) فوق سری ورود به نهانگاه ما بود....

به عبارتی کلید عبور
این به کنار....
دخترم؟؟؟؟؟؟؟
دیگر کارتان به جایی رسیده است که نظر های خصوصی این هیچ را علنی میکنید...؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا دیگر شاه کلید عبور از دروازه دژ ما را به منصه ظهور می نهید و در ملا عام آشکارایش می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هیچ میدانید اگر اجانب و تیره پشته های پنجم
(همان ستون پنجم)
به کلید دست پیدا کرده باشند چه فاجعه ای به بار خواهد آمد...؟؟؟؟؟
هیچ میدانید نفوذ عوامل بیگانه در دژستان مجازی این هیچ چه مصیبت عالم سوزی می شود ؟؟؟؟؟(حتی بد تر از فاجعه تروا)


مگر حادثه محوطه تاریخی تروا درهومر و ایلیاد و ادیسه نبود؟؟؟؟؟؟ فکر کردید ازکجا شروع شد؟؟؟ همین سهل انگاری پریام بود دیگر...با این کار ؛ شما چه فرقی با پریام میکنید.؟...که هر چه کاساندرا گفت گوش نداد و آن فاجعه را باعث شد...(یعنی یه گل بزرگ تاریخی کاشت )
از آن روز بود که مصیبت تروجان(همان جاسوسان مجازی و غیر مجازی یا به عبارتی ویروس *چه زنده چه مرده*) بر جان همه سایه افکند و دیگر ول کن هم نشد که نشد...!! حال اگر یکی از این تروجان های فرصت طلب پرورده ی لایه های سازمان های جاسوسی مثلا FSB یا KGB یا حتی خدایی ناکرده M16 ها و M15 ها و یا بد تر از آن (SIA) که با انواع کورنت ها و بالستیک ها و کروز ها و اژدر ها و اشکوال ها، کمین این هیچ ناچیز را میکشند، از فرصت آماده شده ی شسته رفته تقدیمی شما استفاده کرده باشد....آه..نهههههههههههه خداااااااااااای من.....
حتی تصورش هم قلب این هیچ را متلألم می کند و موجبات توحش خاطرش را بیش از پیش فراهم می نماید (اضطراب)
بگویید ببینیم ...دخترم؟!
آیا در آن صورت چه کسی جواب گوست ؟...چه کسی مسئول خون بی گناه ریخته شده ی این هیچ خواهد بود....
بدانیدو آگاه باشید .. از امروز هر بلایی که سر ما بیاید مسئولش شما هستید.



....
آآآآآآآآی امان از دست این وحیده!
شاه کلیدُ که اینجا نمیذارن! میذارنش جای امن!
(همون جایی که بهش اشاره کردم!)
آخ آخ فاجعه!؟
راس میگین!
دیگه پای "سیا" هم اومد وسط!!!
حساب کارمون با کرام الکاتبینه!!
اوه اوه!!
از جنگ هسته ای غافل نشیم!!!
دل تاریخم که شکافتمو!!
چه میکنه این وحــــــیده!!!! حسابـــــــــــی گل کاشتم!
جواب نکیر و منکرشُ که خودم گردن گرفتم!!
راضی نشدین هنوز؟

روانشناس شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 17:04 http://www.shadkami.blogsky.com





یووووووووووووووهووووووووووووو بر شیطون بلا


نونوچه شنبه 29 بهمن 1390 ساعت 17:30 http://nonoche.blogsky.com

سک سک!!!
گرفتمت!!!
دلممممممممممم برات تنگیده بود!!!
پروین هم که نیست!!! ولی تو هستی!!! نونوچه دلش با تو خوشههههههههههههههههه!!!
بوس بوس!!!


این عوامل خارجی همه چیز رو خیلی جدی میگیره!!! تو داهاتشون شوخی ندارن؟!
من دارممممممممممم با تو و پروین شوخی می کنم ناناحن میشه از من!!!

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس!!!

یووووووووووووهوووووووووووو
نونو کنکوری وارد میشود
افتادم تو دام عاشقی / نفهمیدم ، نفهمیدم!!!
میاد ایشالا عزیزم
به گفتهء خودش دستش بنده!!
بوووس . بوووس . بوووس
خارجی نیست ناناسی! داخلیه داخلیه!
اوووووووووخی!
اونم باهات شوخی کرده جیگری
بوووووووووووووووووووووووووووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد